به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران؛برنی گلاسر، مدیر بازاریابی مرسدس بنز در آمریکا
میگوید سه خودروساز بزرگ آلمان، مرسدس بنز، بیامو و فولکس واگن حدود ۷۵
میلیون خریدار ۳۰ تا ۴۰ ساله آمریکایی را هدف گرفتهاند، جمعیتی که به گفته
او تغییراتی شگرف را به این بازار تحمیل خواهند کرد.
او میگوید بسیاری از این خریداران نمیتوانند ۴۰ هزار
دلار به اضافه هزینههای جانبی دیگر را برای خودروی مورد علاقهشان
بپردازند، اما از خودروهایی کوچکتر، اما پیشرفته با قیمتی کمتر استقبال
خواهند کرد.
تصویب قیمتهایی در این حدود این سه خودروساز را در رقابت با امثال هوندا آکورد در بازار آمریکا گامی به جلو خواهد راند.