رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد به حضور خداداد افشاریان در بازی حساس سپاهان اصفهان و پیکان تهران به عنوان ناظر خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج سید کرامت‌الله موسوی با اشاره به تجربیات خداداد افشاریان در عرصه داوری ملی اظهار داشت: این داور باتجربه به عنوان ناظر داوری لیگ برتر فوتبال کشور به میادین بازگشت تا تجربیات خود را که سال‌ها در لیگ برتر و آسیا به دست آورده بود در اختیار داوران جوان کشور قرار دهد.

موسوی قضاوت بازی حساس سپاهان اصفهان و پیکان تهران از هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال کشور را اولین نظارت این داور یاسوجی عنوان کرد و افزود: افشاریان از نخبگان ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد است و همه وظیفه داریم در راستای نخبه‌پروری و احترام به نخبگان در استان قدم برداریم.

این مسئول در هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به افتخارآفرینی افشاریان در عرصه داوری فوتبال کشور خاطرنشان کرد: تجربه خداداد افشاریان در بلندمدت می‌تواند گره‌گشای موضوعات داوری در استان ما باشد و باید از این تجارب گرانبها به درستی استفاده کنیم.

موسوی استفاده از خداداد افشاریان در عرصه داوری از سوی فدراسیون و کمیته داوران را نویدبخش آینده روشن داوری در این استان دانست و گفت: بی‌شک عرصه داوری کشور برای تربیت و پرورش افرادی نظیر افشاریان هزینه‌های زیادی را متحمل شده و از این رو در حفظ این سرمایه‌ها تلاش خواهد شد/س

برچسب ها: افشاریان ، نظارت ، داوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.