شبكه خبري "اي بي سي" در گزارش جديد خود از هزينه هاي ميليون دلاري مراسم تحليف رياست جمهوري آمريكا و نامشخص بودن ميزان واقعي هزينه صرف شده براي آن مي گويد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، اي بي سي نيوز در ابتداي گزارش اين پرسش را مطرح مي سازد كه "هزينه واقعي مراسم تحليف رياست جمهوري در آمريكا چقدر است؟ اظهارنظر در اين مورد دشوار است." و در ادامه مي افزايد "عليرغم آنكه بيشتر براي بيشتر رويدادهايي كه در پايتخت بوقوع مي پيوندند بودجه اي درنظر گرفته شده است و در اين كار دقت زيادي بعمل مي آيد اما تعيين ميزان هزينه مراسم تحليف آن هم پيش از برگزاري اين مراسم كار دشواري است." 

در ادامه گزارش به هزينه مراسم تحليف در سالهاي گذشته پرداخته شده است و گفته شده "در سال 2009، شبكه خبري اي بي سي گزارش داد كه ميزان هزينه صرف شده براي مراسم تحليف رياست جمهوري در آن سال 170 ميليون دلار بوده است.

عليرغم آنكه همواره در كشور آمريكا هزينه صرف شده براي اين مراسم در دور دوم رياست جمهوري روساي جمهور آن كشور كمتر از دور اول بوده است اما ميزان كل مبلغ درنظر گرفته شده براي اين مراسم در اين دور از تحليف رياست جمهوري نامشخص است. برآوردهاي انجام شده هزينه كل انجام اين مراسم در سال جاري ميلادي 13.637 ميليون دلار خواهد بود و شكي نيست كه اين ميزان از سالهاي گذشته به مراتب بيشتر خواهد بود." 
برچسب ها: هزینه ، تحلیف ، اوباما ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار