دبير شوراي نگهبان گفت: ضرورت بي‌طرفي شوراي نگهبان در انتخابات، به منزله غفلت از انجام وظايف نيست.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره كل روابط عمومي شوراي نگهبان، "آيت‌الله جنتي"، در همايش دفاتر استاني شوراي نگهبان گفت: وظيفه ما اين است كه با بررسي دقيق رفتار و گفتار داوطلبان انتخاباتي، در مورد صلاحيت آنان با اتقان اعلام نظر كنيم.

وي با تاكيد بر اهميت قانون‌مندي و انجام وظايف ناظران انتخاباتي ادامه داد: ناظران انتخاباتي بايد با وظايف و مسئوليت خطير خود آشنا باشند تا بتوانند نظارت دقيقي بر حسن برگزاري انتخابات، داشته باشند.

جنتي با تأكيد بر اهميت بصيرت و هوشياري در انجام مسئوليت و امور جاري زندگي اظهار داشت: بايد در زندگي شخصي و اداري خود خداوند متعال را ناظر بر اعمال و رفتار خود بدانيم.

دبير "شوراي نگهبان" خواستار توجه بيشتر به زندگي بزرگان اخلاق و عالمان رباني شد و افزود: اگر رابطه انسان با خداوند درست باشد، امكان ندارد روابطش با ديگران ناسالم شود.

جنتي در ادامه با توصيه حاضران به رعايت تقوا، از رحلت حضرت آيت‌الله مجتبي تهراني ابراز تأسف و تأثر كرد و گفت: حضرت آيت‌الله مجتبي تهراني، هم مواضع سياسي خوب و انقلابي داشت و هم جلسات اخلاقي بسيار پرباري با جوانان ولائي و انقلابي داشت.
انتهاي پيام/س2
برچسب ها: شورا ، جنتی ، کدخدایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار