شهردار منطقه 9 تهران از اتمام طرح شناسایی نخبگان محلی در سطح محلات منطقه خبر داد و گفت: طرح جمع آوری اطلاعات افراد اثرگذار محلی با شناسایی 120 نفر در هر محله به پایان رسید.

 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حسین سلطانی با اعلام این خبر اظهار داشت: اداره مطالعات اجتماعی منطقه به منظور ارتقا روحیه مشارکت جمعی و بهره مندی از پتانسیل ساکنان با تجربه محلی در قالب طرح نیمرخ محله ها اقدام به شناسایی افراد تاثیر گذار کرد.
 
وی افزود: دراین طرح پژوهشگران هر محله افراد معتمد، فعال ومتخصص آن محل را شناسایی کرده و طبق پیش بینی لازم مقرر شده تا از این شهروندان با توجه به تخصصشان برای تشکیل کارگروههای تخصصی محله و تدوین سند توسعه محله کمک گرفته شود.
 
سلطانی تصریح کرد: همزمان با شناسایی افراد، عضوگیری از شهروندان متخصص در کانونهای پرسشگران،تاریخ شناسی ونویسندگان آغاز شده است.
 
وی ادامه داد: افراد تاثیرگذار و اعضای کانون درصورتیکه طرح پژوهشی داشته باشند می توانند با مسئول خانه پژوهش محله خود مطرح کرده و در صورت تصویب طرح ها توسط اعضای کانون ها به اجرا درمی آید.
 
شهردار منطقه 9 با تاکید براینکه شرط عضویت شهروندان در کانونها داشتن سابقه کار پژوهشی است گفت: پژوهشگران اکنون درحال ورود داده های مربوط به افراد تاثیرگذارمحلی درسامانه نیمرخ محلات سال 91 برای استفاده و بهره مندی مدیران و عموم شهروندان هستند.
 
سلطانی خاطرنشان کرد: با تکمیل داده ها، ازاوایل بهمن ماه امکان دسترسی به اطلاعات نیمرخ محله درسایت شهرداری تهران وسامانه نیمرخ محله مقدور خواهد بود. /ل
برچسب ها: طرح ، شناسایی ، نخبگان ، محلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار