استاندار آذربايجان شرقي با تاكيد بر نقش مسائل فرهنگي و هنري در ايجاد فضايي شاد، گفت: تمامي شرايط براي ايجاد فضاي شادي و نشاط بر سفرهاي نوروزي به آذربايجان شرقي فراهم خواهد شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ، بيگي در جلسه ستاد تسهيلات سفر استان افزود: ايجاد فضايي شاد در نوروز، مي تواند پيش زمينه هاي فكري غلط منفي و تيره گردشگران خارجي نسبت به ايران را كه بر اثر مسائلي همچون تحريم به وجود آمده تغيير دهد.

وي با بيان اينكه نوروز فرصت تغيير اين پيش فرض هاي غلط كشورهاي ديگر نسبت به كشورمان را فراهم مي كند، بر ايجاد فضاي شادي و نشاط بر تمامي برنامه هاي فرهنگي، هنري و عمومي نوروز 92 از سوي نهادها و دستگاه هاي مرتبط تاكيد كرد.

بيگي اجرا و پخش موسيقي هاي محلي، سنتي و بومي كه مورد تائيد عرف و قوانين و مقررات جمهوري اسلامي هستند را از ملزومات ايجاد فضايي شاد براي خانواده ها گردشگران نوروزي در استان عنوان كرد.

بيگي با بيان اينكه برگزاري موسيقي سنتي رضايت خاطر شهروندان و گردشگران نوروزي را فراهم مي كند، تصريح كرد: تمام سازمان هاي عضو ستاد تسهيلات سفر استان بايد بكوشند تا در ايام نوروز علاوه بر معرفي مناسب و در خور شان آثار تاريخي و گردشگري آذربايجان شرقي، فرهنگ و هنر و آداب و رسوم غني اين منطقه را نيز به گردشگران عرضه كنند./س

برچسب ها: فضای ، شادی ، نشاط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.