به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان ، اظهاركرد: در ابتدا بايد مشكلات داخلي واحدهاي توليدي و صنعت را حل كرد و سپس زمينههاي لازم براي حضور هر چه بيشتر و بهتر آنها در نمايشگاهها و عرصههاي خارجي ايجاد كنيم.
وي افزود: حضور در بازارهاي جهاني كاري حرفهاي و تخصصي است؛ ما ميخواهيم هم توليدكننده و هم فروشنده باشيم. توليدكننده بايد فقط توليد كند و به اين ساله بيانديشد؛ البته برخي واحدهاي توليدي بزرگ مانند صنايع فولاد اگر بتوانند براي بازاريابي و فروش و صادرات محصولات خود واحدي مستقل را ايجاد كنند خوب است اما واحدهاي كوچك و خرد نميتوانستند چنين اقدامي را انجام دهند.
نايبرييس اتاقبازرگاني اهواز عنوانكرد: بنابراين پيشنهاد ميشود كه در استان يك شركت به عنوان حلقه واسط ميان توليدكننده و بازار مصرف براي تامين و عرضه كالاها در داخل و خارج ايجاد شود؛ اين شركت بايد با ديدگاه صادراتي ايجاد شود.
احمدينژاد گفت: در زمينه شناسايي بازار، بازارداري و فروش و عرضه محصول فعاليت كند، متاسفانه اين فرآيند در جامعه ما پيشبيني نشده است و از طريق اين شركت ميتوانيم توليد و فروش، بازاريابي و سفارشات خريد را ساماندهي كرد./س