بعد از مصاحبه جنجالی مجید احتشام زاده، کارشناس و پیشکسوت تنیس روی میز با باشگاه خبرنگاران بعدازظهر امروز(28 دی) در اردوی تیم ملی بین وی و بازیکنان درگیری لفظی به وجود آمد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اولین اردوی تیم ملی تنیس روی میز بعد از حدود دو سال بی اردویی در حالی آغاز شده است که هر روز یک ماجرا و جنجال جدید در آن اتفاق می افتد، با وجود اینکه فقط یک روز از اخراج پر حاشیه افشین نوروزی ملی پوش المپیکی ایران( به خاطر انجام مصاحبه ای انتقادی علیه رئیس فدراسیون) از اردوی تیم ملی تنیس روی میز می گذرد ملی پوشان امروز بعداز ظهر نیز بار دیگر تنش را احساس کردند.

روز گذشته مجید احتشام زاده در گفتگو با خبرنگار ما در مصاحبه ای جنجالی سعی در تخریب نوشاد عالمیان و سایر ملی پوشان کرده و مدعی شده بود نوشاد بازیکن قدرتمندی نیست، این دیگر بازیکنان هستند که ضعیف هستند و باعث می شوند نوشاد به چشم بیاید! این سخنان خشم بسیاری از ملی پوشان با سابقه و خوش تکنیک ایران را تا جایی بر انگیخت که وقتی احتشام زاده مانند رسم هر روز خود به همراه ساکی زاده مدیر کل دفتر وزیر ورزش و جوانان برای تمرین وارد آکادمی بین المللی تنیس روی میز، محل برگزاری اردوی ملی پوشان شد، وی را مورد اعتراض شدید قرار دادند.

براساس این گزارش، درگیری لفظی بین بازیکنان تیم ملی و احتشام زاده کار را به جایی رساند که محمد زارع پور، رئیس فدراسیون تنیس روی میز که در محل حاضر بود مجبور به مداخله شد و برای اینکه قضیه را فیصله دهد از احتشام زاده خواست تا گفته هایش را تکذیب کند، وی هم خواسته آنها را پذیرفت.

در شرایطی که تیم ملی تنیس روی میز کشورمان بدون داشتن سرمربی اداره می شود و مدیر تیمهای ملی نیز در شهری بسیار دور تر از محل برگزاری اردو سکونت دارد، عدم حضور یک ناظر قوی و کسی که بتواند اردو را بی دغدغه هماهنگ کند، احساس می شود./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار