با توجه به چراغانی میادین اصلی شهرستان پردیس ،خط مواصلاتی فاز یک تا چهار پردیس شب ها در تاریکی مطلق به سر می برد و به اصطلاح می توان به این مسیر پیچ اشتباه نسبت داد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن / هادی. ر"ساکن فازچهار ": در این باره گفت: من به عنوان کسی که در منطقه فاز چهار شهرستان پردیس مشغول به کار هستم و شب ها به سمت منزل برمی گردم اصلا هیچ روشنایی وجود نداردو به مسیری خطر ناک تبدیل شده است حتی با وجود نبود چراغانی از فاز یک به فاز چهار بلوار میان این دومنطقه دوطرفه است که شاهد تصادفاتی شدید در ایبن منطقه بودیم و حتی زورگیری هایی هم در این اوقات شده است و متسفانه مسئولان هیچ اقدامی در این رابطه نمی کنند .

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی ساکن در شهر پردیس: من به عنوان کسی که در شهرستان پردیس ساکن و به عنوان دانشجو در در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان مشغول به تحصیل هستم به دلیل خاموشی این راه با مشکلات زیادی مواجه هستم و در حوزه تحصیل با مشکل مواجه شده ام که ترس از وقوع اتفاقی از عمده ترین کمبودهای حوزه خودمات شهری این شهرستان به حساب می آید .

ر. میرزایی ساکن فاز چهار: علاوه بر مسیر تاریک بین فاز یک تا چهار متاسفانه در مجموعه مسکن مهر و داخل محوطه مجتمع ما روشنایی و پارکینک مسقف وجود ندارد و همین کمبودها باعث بروز خصاران زیادی برای من شد متاسفانه هیچ یک از مسئولان شهری به این مشکلات رسیدگی نمی کنند ./س


برچسب ها: برق ، تاریکی ، پردیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.