نماينده مردم اروميه در مجلس گفت: بودجه، سرنوشت ملت است، خواست ملت و مجلس و رهبری این است که قانون اساسی اجرا شود و بودجه در وقت مقرر تحویل مجلس داده شود تا فرصت برای کار کارشناسی بر روی آن باشد.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس در جلسه علنی امروز(چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس مجلس گفت: بودجه، سرنوشت ملت است، خواست ملت و مجلس و رهبری این است که قانون اساسی اجرا شود و بودجه در وقت مقرر تحویل مجلس داده شود تا فرصت برای کار کارشناسی بر روی آن باشد.

قاضی پور تصریح کرد: ما باید تا 22 بهمن کار بودجه را تمام می کردیم و از 14 آذر بنده در خدمت شما در خصوص ارائه بودجه از سمت دولت تذکر دادم که شما فرمودید فعلا زود است.

وی با اشاره به عزل و نصب‌های اخیر در دولت خطاب به لاريجاني افزود: ما وقتی به دنبال استیضاح وزرا بودیم شما ما را از انجام آن منع كرديد اما متاسفانه در ماه‌های اخیر شاهد آن هستیم که خود رییس‌جمهور بدون توجه به این موضوع وزرای ولایت‌مدار را استیضاح می‌کند.

لاریجانی بعد از تذکر قاضی پور به وی افزود: دوستان ما در مجلس خواستند تا در دوره کوتاه مدیریتی که باقی مانده با استیضاح وزیران مشکلی را ایجاد نکنند، اما اینکه خود دولت بر ازل و نصب ها اصرار دارد چیز دیگری است.
انتهاي پيام/س2
برچسب ها: مجلس ، لاریجانی ، ارومیه ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار