معاون توسعه مديريت و منابع سازمان هواپيمايي کشوري از تلاش اين سازمان و اعلام آمادگي بانک مرکزي براي ارائه ارز مبادلاتي به شرکت هاي هواپيمايي خبر داد.

جمشيد جهرمي معاون توسعه مديريت و منابع سازمان هواپيمايي کشوري در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با اعلام اين خبر گفت: از آنجايي که شرکت هاي هواپيمايي بسياري از هزينه هايشان همچون عوارض فرودگاهي نشست و برخاست و فضاي عبوري کشورهاي ديگر در پروازهاي بين المللي را به دلار پرداخت مي کنند با تغيير قيمت دلار لازم است جهت انجام پروازهاي ايمن و سلامت شرکت هاي فعال مورد حمايت قرار گيرند.

جهرمي افزود: قطعا سازمان هواپيماي کشوري پروازها را صرفا با اطمينان کامل و ايمن اجازه پرواز خواهد داد.

وي اضافه کرد: بازرسي ها از شرکت ها نيز از طريق اين سازمان جهت رعايت دقيق قوانين حاکم بر هواپيماها چه براساس قوانين کلي ايکائو و چه انجام چک هاي هواپيما بر اساس دستورالعمل هاي ثبت شده توسط کارخانه سازنده هواپيما انجام مي شود که لازمه آن داشتن توان مالي، ايجاد تعادل منطقي در درآمدها و هزينه هاي آنها است تا اينکه نسبت به انجام قوانين مذکور و تأمين ايمني لازم براي پروازها کمترين ضعفي احساس نشود.

وي ادامه داد: در اين راستا رئيس سازمان هواپيمايي کشوري بر آن شده است تا با تشکيل جلسات و پيگيري هاي مستمر نسبت به اين مهم اقدامات موثري صورت دهد.

وي همچنين ابراز اميدواري کرد که اين اقدامات بزودي محقق و با موافقت بانک مرکزي موضوع عملياتي شود./س
برچسب ها: تخصیص ، ارز ، مبادلاتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار