نسخه ابتدایی که به هیئت انتخاب به لحاظ تصویری کامل بود و فقط در بخش صدا دچار مشکل بودیم که این مرحله را نیز پشت سر گذاشتیم و فیلم به شکل کامل تحویل جشنواره شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فیلم سینمایی "خاک و مرجان"،ساخته مسعود اطیابی،اين فيلم با پشت سر گذاشتن آخرین مراحل فنی اش شب گذشته 25 دی ماه تحویل جشنواره فیلم فجر شد.
امیرحسینی تهیه کننده در این خصوص گفت: نسخه ابتدایی که به هیئت انتخاب دادیم به لحاظ تصویری کامل بود و فقط در بخش صدا دچار مشکل بودیم که این مرحله را نیز پشت سر گذاشتیم و فیلم به شکل کامل تحویل جشنواره شد.
او ادامه داد: "خاک و مرجان" حرف جدیدی برای گفتن دارد ، فیلم نامه قابل تاملی دارد و من امیدوارم بتواند نظرها را جلب کند.
این تهیه کننده درباره مخاطبان فیلمش گفت: این فیلم فقط قشر خاصی از مخاطبان را در بر نمی گیرد، با مخاطب عام ارتباط برقرار می کند و به نظرم کسانی که دنبال موضوعات جدید هستند قطعا از این فیلم استقبال خواهند کرد .
حسینی درباره سختی کار در افغانستان گفت: در کشور افغانستان به لحاظ امنیتی کار ما بسیار سخت بود اما با بررسی هایی و تحقیق هایی که کردیم به این نتیجه رسیدیم که بازسازی لوکیشن ها نمی تواند مفهومی که مد نظر گروه است را به تماشاگر القا کند به همین خاطر سختی های کار در افغانشتان را پذیرفتیم تا یک فیلم واقعی را بسازیم.
این تهیه کننده در پایان گفت: از نتیجه کار راضی هستم و با دیدن نسخه پایانی فیلم بیش از پیش مطمئن می شوم که باید در افغانستان کارمان را پیش می بردیم.
مردی افغانی پس از سالها که همسرش را در انفجار طالبان از دست داده به همراه دو دخترش برای برپایی ازدواج دختر بزرگش به کابل برمیگردد اما در مراسم عروسی زنی با برقع بجای مادر عروس برخاسته و عروس و داماد را بوسیده و میرود. همراه زن، پسرکی کوچک است که مرد، صدای زن را به هنگام صدا زدن فرزندش میشناسد. پس از یافتن او و دریافتن اینکه بچه حاصل یک آدم رباییست، مرد درگیر پذیرفتن زن و زن درگیر رفتن و ماندن می‌شود .
بازیگران اين فيلم سينمايي عبارتند از: ممنون مقصودی، لینا علم، مارینا گلبهاری، رسول ایمان، قادر آریایی، فرزانه نوابی  و پانته آ تاجبخش ،مشاورتولید: محمدرضا نجفی ،مدیر تولید: هادی توحیدی ،جانشین تولید: وحید مرادی ،دستیار کارگردان و برنامه ریز: حمیدرضا علیپور ،طراح گریم: امید گلزاده ،طراح صحنه و لباس: حسین نانکلی ،تدوینگر: مستانه مهاجر ،آهنگساز: آرمان موسی پور ،صدابردار: امیر حاتمی ،مدیرفیلمبرداری: افشین علیزاده ،نویسنده: پانته آ تاجبخش ،تهیه کننده: سیدامیر پروین حسینی ./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار