رئیس فدراسیون والیبال در حاشيه نشست فدراسيون واليبال و روساي هيئت هاي استاني گفت: صحبت های ما با ولاسکو در ترکیه تمام شده بود و در آنجا به توافق نهايي رسيده بوديم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، داورزنی در حاشیه نشست فدراسیون والیبال و روسای هیئت های استانی به خبرنگاران گفت: قرار دادمان با ولاسکو سرمربی تیم والیبال تا سال 2014 ادامه خواهد داشت وی ایران را به کشورش آرژانتین ترجیح داد و از قبل در مذاکرات ترکیه با ما به توافق رسیده بود.
 
وی در ادامه افزود: با توجه به آنکه اسپانسر فعلی تیم ملی از نظر مالی در مضیقه نیست با مبلغ  ولاسکو هیچ مشکلی ندارد و تیم ملی نیز با مشکلات مالی مواجه نخواهد شد.
داورزنی تصريح کرد: ولاسکو در حال حاضر در ایتالیا به سر می برد اما اوایل اسفند امسال برای مدیریت اردوها و تمرینات تیم ملی به ایران برمی گردد و بازیکنان تیم ملی بعد از عيد به جمع اردو نشینان اضافه خواهند شد اولین اردوی ما برای مسابقات لیگ جهانی است که اولین ديدار ما با کشور آلمان برگزار خواهد شد؛ همچنين اين مسابقات با روز انتخابات رياست جمهوری اسلامي ايران در يک روز برگزار مي شود؛ ما روی هم رفته چهار مسابقه دوستانه خواهیم داشت  
 
وی ادامه داد: به علت اینکه مسابقه ی دوستانه ما با آلمان در تهران با مراسم انتخابات رياست جمهوري به طور همزمان برگزار مي شود، قرار است حراست وزارت ورزش و قوه قضائیه هماهنگی لازم را انجام دهند.
 
داورزني درباره مشکلات لیگ والیبال گفت: مطمئن هستم با وجود اقدامات لازم، لیگ والیبال دیگر مشکلات سابق و حواشی عجیب و غریب گذشته را نخواهد داشت.
 
داورزنی همچنین گفت: مجمع روسای هیئت ها و فدراسیون واليبال عصر امروز ادامه خواهد داشت و اگر کسی پیرامون مسائل والیبال نقطه نظری داشته باشد می تواند در جلسه اعلام کند.
وی افزود: ما امسال مشکل دو شغله ای در فدراسیون والیبال نداریم اگر هم داشتیم برطرف شده است که یکی از این موارد برکناری درخشنده به عنوان دبیر فدراسیون بوده که هم اکنون افشاردوست این پست را به عهده دارد./مح

برچسب ها: رئیس ، فدراسیون ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار