مسئولان فدراسیون والیبال پیش از برگزاری مجمع فدراسیون والیبال در سال 91، نشستی را با حضور روسای هیئت های استانی و کمیته های مختلف فدراسیون برگزار کردند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، امروز سه شنبه 26 دی ماه خانواده والیبال ایران گرد هم آمدند تا پیش از شروع مجمع عمومی سال 91 نشست صمیمی را برگزار کنند و در آن مسئولان هیئت های استانها به بیان مشکلات خود بپردازند.

در این نشست دکتر محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال، افشاردوست دبیر، شرعی نایب رییس، روسای کمیته های مختلف فدراسیون و مسئولان هیئت های استانهای سراسر کشور حضور داشتند که از ساعت 10 صبح در سالن همایش های آکادمی ملی فوتبال این جلسه آغاز به کار کرد.

در ابتدای این نشست داورزنی رییس فدراسیون والیبال با اشاره به اینکه موفقیت های والیبال در عرصه جهانی مرهون تلاش های استانها است گفت: از مسئولان هیئت های استانهای سراسر کشور بخاطر حمایت و تلاش آنها در جهت تحقق اهداف فدراسیون برای رسیدن به این سطح در دنیا تشکر می کنم.

وی افزود: به دلیل مشغله زیاد فدراسیون ترجیح دادیم تا پیش از شروع مجمع عمومی فدراسیون پای درد و دل استانها بنشینیم و در مورد کمبود ها و نواقص کار، تقاضاها، انتقاد و پیشنهاد و غيره بحث کنیم تا بتوانیم شاهد رشد والیبال در حوزه های دیگر هم باشیم. به همین دلیل از همه مسئولان استانها می خواهم برنامه ها و تقاضاهای خود را مطرح کنند.

رییس فدراسیون والیبال در ادامه از زحمات دبیر و نایب رییس سابق فدراسیون تشکر کرد و گفت: از خدمات 10 ساله درخشنده که به عنوان دبیر فدراسیون فعالیت می کرد تشکر می کنم. به دلیل معذوریت قانونی (بازنشسته بودن) مجبور شدیم تا او را با افشاردوست یکی از ملی پوشان سابق والیبال جابجا کنیم . البته درخشنده هم اکنون در بخش رویدادهای بین المللی فعال است و امیدوارم همچنان بتوانیم از تجربیاتش در این حوزه هم استفاده کنیم و گام های موثری در این بخش برداریم. همچنین از زحمات ضیایی نایب رییس سابق فدراسیون هم تشکر می کنم که از او هم بخاطر معذوریت های قانونی نتوانستیم استفاده کنیم اما همچنان او عضو هیئت رییسه است.
در ادامه این نشست مسئولان استانهای مختلف کشور به بیان انتقادها و پیشنهادهای خود پرداختند که اهم موارد مورد بحث استانها به شرح زیر است:

دخیل کردن هیئت های استانی در میزبانی از رویدادهای بین المللی برای کم کردن فاصله فدراسیون و هیئت ها، توجه بیشتر به مسابقات قهرمانی کشور، افزایش بودجه هیئت ها، برگزاری کلاس های داوری و مربیگری با حضور مربیان ملی برای یکی شدن سطح دانش ملی و استانها، کمبود اسپانسر برای حضور در مسابقات لیگ، منطقه بندی استانها، مشکلات ورودیه برای تیم های کم بودجه، همکاری اداره کل استانها با هیئت های والیبال، افزایش زمینه حضور داوران استانها در مسابقات، توجه بیشتر به بخش بانوان، از بین رفتن تبعیض میان استانها، توجه بیشتر کمیته آموزش به رده های پایه، صدور سریع کارت مربیگری و داوری، بررسی دلیل کاهش تیم های حاضر در لیگ زیر گروه، بررسی دلایل کم توجهی به والیبال ساحلی استانها، همکاری بیشتر با استانها برای استعدادیابی در مدارس و غيره.

این جلسه بعد از 2 ساعت بحث و تبادل نظر میان مسئولان فدراسیون والیبال و روسای هیئت های استانها به پایان رسید.

لازم به ذکر است مجمع عمومی فدراسیون والیبال از ساعت 14:30 در سالن همایش های هتل آکادمی فوتبال آغاز می شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار