رئیس کل دادگستری استان گلستان: مهمترین رسالت گزینش، بسترسازی برای جذب انسان‌های با فضیلت است.

به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، "احمد فاضلیان" در جمع گزینش‌گران دادگستري استان گلستان با اشاره به آیه 58 سوره نسا گفت: باید زمینه‌ای فراهم شود تا انسان‌های نخبه و شایسته در ادارات و جایگاه‌هایی که امانت الهی محسوب می‌شوند قرار گیرند.

 وی افزود: گزینش‌گران باید برای سپردن این مسئولیت‌ها به انسان‌های دلسوز که غم مردم را دارند و پای کار هستند تلاش کنند.

فاضلیان با بیان اینکه تلاش ما سوق دادن سیستم اداری به سمت گزینش انسان‌های نخبه است تصريح کرد: برای قوام و دوام جامعه و سازمان‌ها باید همه بخش‌های جامعه به سمت نخبه گزینی و شایسته سالاری حرکت کنند.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: کنار گذاشتن انسان‌های با فضیلت، شایسته و وارسته یکی از عوامل آسیب پذیر شدن حکومت‌ها است که اگر از سوی گزینش‌گران نادیده گرفته شود ظلمي نابخشودنی است.

وي کارآمدی هر نظام را در توان جذب و به کارگیری نیروی انسانی کارآمد دانست و افزود: حاکمیت شایسته سالاری و اولویت ضابطه گرایی بر رابطه گرایی علاوه بر توانمند کردن حکومت‌ها، از فساد اداری نیز جلوگیری می‌کند.

وی در پايان از گزینش‌گران خواست تا در کار تحقیق، خدا را در نظر بگیرند و اجازه ندهند مسائل شخصی، کینه‌ها، عداوت و حسادت‌ها روی نظراتشان کوچکترین اثری بگذارد
.
گفتني است؛ در پایان این نشست كه به مناسبت گرامیداشت 15 دی روز گزینش برگزار شد از رابطین گزینش حوزه‌های قضایی استان گلستان با اهدای لوح قدردانی شد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: گزینش ، فاضلیان ، گلستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار