دبير جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه زنجان گفت: کرسي‌هاي آزاد انديشي که در دانشگاه‌هاي کشور تشکيل مي‌شود مي‌تواند در جهت تبيين فضاي سياسي کشور حرکت کند.

صمد بهنام در گفتگو  با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه برگزاري کرسي‌هاي آزاد انديشي در آستانه انتخابات يکي از ضروريات محسوب مي‌شود لذا مسئولان دانشگاه‌ها بايد ترتيبي دهند تا برگزاري چنين کرسي‌هايي هر چه بهتر در دانشگاه‌ها امکان‌پذير شود.

وي افزود: برخي از دانشجويان به غلط مي‌پندارند که فضاي آزادي بيان در دانشگاه وجود ندارد و به همين دليل از شرکت در کرسي‌ها امتناع مي‌کنند.

بهنام با بيان اينکه مسئولان دانشگاهي بايد با ايجاد يک جريان فکري به دانشجو القا کنند که شرکت در کرسي آزاد انديشي جزو موارد مجرمانه نيست، افزود: البته اين امر به معني بي‌ضابطه بودن کرسي‌ها نيست و شرکت کنندگان بايد بدانند  که برگزاري کرسي در چارچوب اصول قابل اجراست.

اين دانشجوي فعال جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه زنجان در ادامه تصريح کرد: کرسي‌هاي آزاد انديشي که در دانشگاه‌هاي کشور تشکيل مي‌شود مي‌تواند در جهت تبيين فضاي سياسي کشور حرکت کند.

دبير جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه زنجان با بيان اين که از هم اکنون بايد اولويت‌هاي يک انتخاب اصلح  براي دانشجويان تبيين شود خاطر نشان کرد: برگزاري کرسي‌هاي آزاد انديشي به دور از تنش و هياهو موجب ايجاد آگاهي و اعتماد براي دانشجويان مي‌شود و آنان  را  به سمت انتخاباتي درست هدايت مي‌کند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دانشگاه ، کرسی ، آزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار