رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مراغه گفت : توزيع سوخت واحدهای صنعتی شهرستان های مراغه، عجبشیر و ملکان از سوی این اداره با تخصيص سهميه سوخت از طريق سازمان متبوعه استان انجام می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، مصیبی افزود : پیرو پیگیری های به عمل آمده از اول دی سال جاری این مسوولیت از طرف رئيس محترم سازمان به این اداره محول شده و تمام واحدهای صنعتی این شهرستان ها می توانند پس از ثبت نام در سامانه بهین یاب و اخذ شناسه صنعتی برای تامین سوخت مورد نیاز خود به این اداره مراجعه کنند.

وی گفت: میزان سوخت این واحدها بر اساس سهمیه تعیین شده از سوی سامانه درخواست فرآورده های نفتی از قرار ليتري 1500 و 3500 ريال مشخص می شود.

وی یادآوری کرد : واحدهای صنعتی برای دریافت سوخت باید درخواست خود را به این اداره تحویل دهند.

رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت مراغه با اشاره به اینکه هم اکنون در این شهرستان ها 23 واحد صنعتی و معدنی واجد شرایط دریافت سوخت هستند، اظهارکرد: در ماه برای هر واحد حداقل پنج هزار و حداکثر 45 هزار لیتر سوخت تحویل می شود.

وي اظهار داشت: از اين تعداد واحد صنعتي 17 واحد مراحل ثبت نام را طي كرده ودر طول اين مدت مجموعا 210 هزار ليتر سوخت دريافت نموده اند.

مصیبی اضافه کرد: همچنین در ماه های سرد سال شامل آذر، دی، بهمن و اسفند برای تامين گرمايش هر واحد نیز بین دو هزار تا سه هزار لیتر سوخت اضافه بر سهميه تخصيصي تحویل داده می شود/س

برچسب ها: تامین ، سوخت ، واحد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.