مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران از تصویب طرح حق العمل کاری جایگاه های عرضه سوخت باهدف ارتقا کیفیت خدمات و افزایش انگیزه جایگاه داران در تمامی جایگاه های عرضه سوخت در کشور خبر داد.

مصطفی کشکولی در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان اين مطلب گفت: اجرای طرح حق العمل کاری جایگاه های سوخت تصویب شده است و به احتمال فرآورده مصوبه آن از ابتدای سال 92 ابلاغ خواهد شد.
 
وی تاکید کرد: با نهایی شدن مجوز این مصوبه، اجرای طرح حق العمل کاری جایگاه های سوخت از ابتدای سال 92 در تمامی جایگاه های عرضه فرآورده و سی ان جی اجرا مي شود.

کشکولی افزود: بحث اجرای طرح حق العمل کاری در نظام پرداخت جایگاه های عرضه سوخت از سال های قبل مطرح شده است که امیدواریم از سال آینده نهایی شود تا به جای کارمزد، حق العمل به مجاری عرضه پرداخت شود.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران تصریح کرد: تفاوت این دو پرداخت در این است که کارمزد از میزان فروش پرداخت می شود، ولی حق العمل در مقابل ارائه سرویس های مختلفی که جایگاه ها به مشتریان ارائه می کند، پرداخت می شود.

وي خاطر نشان کرد: با اجرای طرح حق العمل کاری به جای نظام کارمزدی، فعالیت جایگاه داران سودآوری بیشتری خواهد داشت و در عین حال مردم نیز خدمات مطلوب تری دریافت خواهند کرد./ر
برچسب ها: جایگاه ، سوخت ، حق العمل ، عرضه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار