مدیرعامل کارخانه آب معدنی هزار چشمه آبشار از تعطیلی این واحد تولیدی و بیکاری 100 کارگر به صورت مستقیم از ابتدای زمستان خبر داد.

صدیق شریف در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت : کارخانه آب معدنی هزار چشمه آبشار در جاده چالوس بین مرزن آباد و سیاه بیشه قرار دارد.

وی با بیان اینکه دلیل عمده تعطیلی این واحد تولیدی آب معدنی غرب مازندران، صادر نشدن مجوز تردد خودروهای سنگین از طریق پلیس راه بوده افزود : سختگیریهای ماموران پلیس راه سبب شد تا فعالیت این کارخانه به صورت رسمی از اول دیماه امسال تعطیل شود.

مدیر عامل این کارخانه با اشاره به قرارگیری سد و نیروگاه تلمبه ذخیره ای سیاه بیشه کندوان در جوار این کارخانه تولیدی، تصریح کرد : روزانه خودروهای سنگینی از مسیر جاده چالوس به سمت سد تردد می کنند که مشکلی ندارند.

صدیق شریف با بیان اینکه حمل آبمعدنی از طریق خودروهای نیسان برای شرکت مقرون به صرفه نیست، گفت : میزان سود شرکت برای هر بطری 40 تومان بوده در حالی که باید 80 تومان هزینه کرایه هر نیسان را بدهیم.

وی تعداد کارگران بیمه شده این واحد تولیدی را 100 نفر اعلام کرد و افزود: با تعطیلی این واحد تولیدی، 200 نفر به صورت غیرمستقیم بیکار شدند.

این فعال صنعتی تصریح کرد : در صورت رفع نشدن مشکل تردد خودروهای این واحد تولیدی از سوی پلیس راه، تجهیزات این کارخانه به شهرستان کاشان انتقال داده می شود./ب

برچسب ها: تعطیلی ، آب معدنی ، چالوس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.