دبير جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه لرستان گفت: طرح "انتخابات آزاد"، کليدواژه جديدي است که با هدف مايوس کردن مردم از نظام و بدبين کردن آنها به انتخابات صورت مي‌گيرد.

مصطفي مطلوبي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه بعد از فتنه‌ای که در سال 88 رخ داد، این مردم بودند که در حمايت از نظام حماسه 9 دی را در کشور آفریدند، اظهارداشت: با نزديک شدن به بحث انتخابات 92 شاهديم که عده‌اي مجدداً مسائلي را طرح مي‌کنند که حرف منافقين و کشورهاي غربي است و مردم بايد در قبال اين گفتمان‌ها هوشيار بوده و فريب آنها را نخورند.

اين فعال دانشجويي در ادامه با بيان اينکه دشمنان سعي دارند با راه‌اندازي جنجال‌هاي رسانه‌اي حضور مردم در انتخابات سال آينده را تحت‌الشعاع قرار دهند، تصريح کرد: طرح "انتخابات آزاد"، کليدواژه جديدي است که با هدف مايوس کردن مردم از نظام و بدبين کردن آنها به انتخابات صورت مي‌گيرد.
 
مطلوبي در واکنش به حضور احتمالی جریان انحرافی و فتنه‌گران در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، گفت: مردم انتظار دارند که شورای نگهبان از روی موازین شرع و طبق قانون اساسی کار تاييد صلاحيت افراد را انجام دهد و قطعا کسي که صلاحيت ورود به عرصه سياست کشور را ندارد،‌ از فيلتر شوراي نگهبان عبور نخواهد کرد. 

دبير جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه لرستان، همچنین در پایان خطاب به کسانی که طرح انتخابات را مطرح مي‌کنند، خاطرنشان کرد: برخي افراد خواسته يا ناخواسته در راستاي اهداف دشمنان حرکت مي‌کنند و از اين طريق به نظام ضربه مي‌زنند، در نتيجه مردم باید با بصیرت و آگاهي مراقب باشند که فریب این افراد را نخورند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار