مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی نیشابور گفت: خودرو سواری زانتیا با یک کامیون کشنده تریلر در محور نیشابور به کدکن تصادف کرد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  مشهد،محمود برئی با اعلام این مطلب  افزود: تیم نجاتگران آتش‌نشانی، با اعلام این خبر توسط اورژانس 115 به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی به محل اعزام شدند.

وی بیان کرد: این حادثه در اثر انحراف به چپ یکی از خودروها و تصادف دو خودرو از روبرو رخ داده بود و در اثر شدت برخورد، دو خودرو از جاده منحرف شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی نیشابور عنوان کرد: خودرو زانتیا با پنج سرنشین تا قسمت صندوق عقب مچاله شده بود و چهار نفر از مصدومان توسط مردم و امدادگران اورژانس از داخل خودرو خارج شده بودند.

برئی ادامه داد: دو نفر از مصدومان با خودروهای عبوری به بیمارستان و یک خانم سالخورده و یک کودک شش ساله نیز به داخل آمبولانس منتقل شدند.

وی گفت: راننده زانتیا نیز در پشت فرمان گیر افتاده و از ناحیه سر و گردن به شدت آسیب دیده بود و نجاتگران بلافاصله پس از عملیات ثابت‌سازی خودرو، اقدام به بریدن ستون‌های سقف کرده و با استفاده از جک‌های تلسکوپی پاهای مصدوم را رها ساختند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی نیشابور یادآور شد: متاسفانه شدت صدمات وارده به راننده زیاد بوده و او پس از انتقال به بیمارستان جان سپرد .

برئی اضافه کرد: این جاده کم عرض است و بسیاری از کامیون‌ها و تریلرها نیز از این مسیر برای رفت و آمد بین نیشابور، کدکن و تربت حیدریه استفاده می‌کنند./ع

 

برچسب ها: تصادف ، حادثه ، نیشابور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.