سرمربی تیم فوتبال استقلال ساری در آستانه بازی تیمش مقابل آشیان گستران ورامین تهران گفت: برای بقا باید مقابل حریف پیروز شویم.

مهران عمادیان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران افزود: در چند بازی اخیر نتایج خوبی برای تیم بدست نیامد، برای بالا رفتن در جدول رده بندی باید سه امتیاز بازی را بدست آوریم.

وی تصریح کرد: در ترکیب هر دو تیم به ویژه استقلال بازیکنان خوب و جوانی حضور دارند که با توجه به جوانگرایی می تواند دیدار مهمی باشد.

سرمربی استقلال ساری در ادامه داد : تماشاگران با حضور و تشویق خود در ورزشگاه می توانند انگیزه و روحیه بازیکنان ما را چند برابر کنند تا به سه امتیاز حیاتی این بازی برسیم.

عمادیان درباره باخت هفته گذشته تیمش مقابل نوژن شهرداری شموشک نوشهر گفت: هفته گذشته بازی خوبی را بازیکنانم مقابل حریف ارائه دادند که با بدشانسی در وقت اضافه بازی مقابل حریف شکست خوردیم.

وی با اشاره به مشکل گلزنی بازیکنان تیمش اظهار داشت: بازیکنانم بازی خوبی را مقابل حریفان انجام می دهند اما در امر گلزنی ناموفق هستند.

سرمربی استقلال ساری در پایان افزود: در تعطیلی لیگ فرصت بسیار خوبی برای کادرفنی و بازیکنان بود تا بازیکنان با تمرکز بهتر قدر موقعیت ها بدست آمده را در گلزنی بدانند.

از هفته پانزدهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور تیم استقلال ساری دوشنبه 25 دی از ساعت 14 در ورزشگاه شهید متقی ساری میزبان آشیان گستران ورامین است.

استقلال ساری هم اکنون با 12 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد./ع

برچسب ها: پیروزی ، بقاء ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.