نمایشگاه اعتیاد و مواد مخدر در کاریکاتور محمدامین طغیانی در گالری کتابخانه مرکزی اصفهان، برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، گالری یک کتابخانه مرکزی اصفهان از امروز تا 28 دی ماه به کاریکاتورهای محمدامین طغیانی با موضوع اعتیاد و مواد مخدر اختصاص یافته است.

محمدامین طغیانی در مورد آثار ارائه شده در این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در این نمایشگاه انفرادی 40 اثر در سایز A3 با موضوع اعتیاد و مواد مخدر به نمایش درآمده که به صورت دستی کار شده و سپس با فتوشاپ رنگ آمیزی شده‌اند.

وی ادامه داد: این نمایشگاه از یکشنبه 24 دی ماه در گالری یک کتابخانه مرکزی اصفهان افتتاح می‌شود و تا 28 دی ماه ادامه دارد و پس از آن به مدت یک هفته در فرهنگسرای شهرداری زرین‌شهر برپا است.

این کاریکاتوریست اصفهانی عنوان کرد: 14 سال است که کاریکاتور می‌کشم و نمایشگاه‌های گروهی زیادی را با خانه کاریکاتور استان و خانه کاریکاتور کشور برگزار کرده‌ام و این نمایشگاه، پنجمین نمایشگاه انفرادی من است. 

طغیانی تاکید کرد: کاریکاتور با توجه به رسالت هنر به عقیده من بهترین نوع هنر است چرا که به دلیل آمیختگی با طنز اثرش بیشتر است و در کاریکاتور چیزهایی را می‌توان به تصویر کشید که در دیگر هنرها نمی‌توان نشان داد.  

وی در مورد حمایت نکردن نهادها گفت: با وجود آنکه این موضوع مشکل روز جامعه و مربوط به بسیاری از نهادها از جمله نیروی انتظامی، بهزیستی، ارشاد و آموزش و پرورش است و جزو وظایف این نهادها حمایت از چنین نمایشگاهی است، اما تنها ارشاد و آموزش و پرورش قول مساعدت داده‌اند که در آن‌صورت هم تنها نیمی از هزینه‌ای که من کرده‌ام، تامین می‌شود. 

این کاریکاتوریست اضافه کرد: یک هزار پوستر که عمده آن در شهرهای زرین‌شهر و لنجان پخش شده‌اند و 5هزار خط کش تبلیغاتی هم در مدارس و کتابخانه مرکزی پخش شده که البته همه با هزینه شخصی انجام شده‌اند.

این نمایشگاه از امروز تا 28 دی ماه پذیرای علاقه‌مندان، دانش آموزان و دانشجویان است./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
سعید برومندان
۲۲:۴۹ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
سلام-خسته نباشید-اگه براتون امکان داره که ی نمایشگاه هم در شهر گرمسار برگزار کنید ممنون میشم-لطفا جواب رو واسم ایمیل کنید