سی و یکمین جشنواره فیلم فجر امسال بیشتر سیاسی بوده و حضور عباسیان نظم خاصی را به آن داده است.

رویا تیموریان با اشاره به بازی در سه فیلم سینمایی برای جشنواره فیلم فجر در گفتگو به خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: اولین فیلم من در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر، "ابرهای ارغوانی" به کارگردانی سیامک شایقی بود که متاسفانه به دلیل سیاه نمایی آن را کنار گذاشتند.
وی ادامه داد: بعد از این همه سال کارکردن معنی سیاه نمایی را نمی فهمم چون معتقدم که با پنهان کردن مسائل اجتماعی و روابط انسانی هیچ چیزی بهتر نمی شود بلکه عواقب بدتری را در طولانی مدت در بخش فرهنگی از خود نشان می دهد.
این بازیگر پیشکسوت تئاتر در خصوص وضعیت جشنواره فیلم فجر اظهار داشت: هیچ پیش بینی درباره جشنواره فیلم فجر نمی توانم داشته باشم اما امسال جشنواره را سیاسی تر می بینم تا اینکه بیشتر فرهنگی باشد.
وی با اشاره به عباسیان دبیر سی و یکمین جشنواره فیلم فجر گفت: عباسیان خیلی قاطع در مورد همه چیز برخورد می کنند و این نظم برای جشنواره خیلی مفید است.
تیموریان با اشاره به فیلم دوم خود برای جشنواره ابراز داشت: "دلتنگی های عاشقانه" فیلم دوم من است که آن را رضا اعظمیان کارگردانی کرده اند و گفتند که باید کلمه عاشقانه حذف شود.
وی در خصوص فیلم سینمایی "چه خوبه که برگشتی" اظهار داشت: فیلم سینمایی "چه خوبه که برگشتی" را به کارگردانی داریوش مهرجویی برای جشنواره فیلم فجر دارم که باید صبر کرد و ببینیم که در پایان جشنواره چه اتفاقی می افتد. /ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار