یک کارشناس خاورمیانه گفت: آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی در پي از بین بردن حکومت مرکزی "سوریه" و ایجاد وابستگی اين کشور به غرب هستند، در حالي که نتوانسته‌اند اقدامات شوم خود را عملی کنند و با بن‌بست مواجه شده‌اند.

"مصیب نعیمی" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به استقرار موشک‌های زمین به هوای پاتریوت در مرزهای "ترکیه"، گفت: طرح استقرار موشک‌های زمین به هوای پاتریوت ناتو  یک پروپاگاندای تبلیغاتی- سیاسی بوده و به نوعی یک سناریوی آمريکايي برای بازگشت ناتو به منطقه است.

وي در ادامه با تاکيد بر ناکامی توطئه‌های شوم غرب در "سوریه" افزود: آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی در پي از بین بردن حکومت مرکزی "سوریه" و ایجاد وابستگی اين کشور به غرب هستند، در حالي که نتوانسته‌اند اقدامات شوم خود را عملی کنند و با بن‌بست مواجه شده‌اند.

نعيمي با اشاره اینکه یکی از اهداف شوم آمریکا در منطقه فروش سلاح است، اظهار داشت: آمریکا برای خروج از بحران اقتصادی که درگیر آن شده، به فروش بیشتر سلاح‌های خود در منطقه پرداخته و در پی مسلح کردن کشورهای منطقه است.

این کارشناس خاورميانه در پایان یادآور شد: "ترکیه" نمی‌تواند با استقرار موشک‌های پاتریوت امنیت خود را تأمین کند، چراکه در دوران کنونی تأمین امنیت کشورها به میزان ارتباطات و انسجام داخلی آنها وابسته است.

انتهاي پيام/

برچسب ها: سوریه ، ترکیه ، پاتریوت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار