40 مربی و مرشد به 40 کشور جهان برای آمادگی این کشورها در مسابقات جام جهانی که اردیبهشت 92 در تهران برگزار خواهد شد، اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان، روز گذشته نشستی با حضور سرپرست فدارسیون کشتی پهلوانی و ورزش های زورخانه ای و جمعی از پیشکسوتان و مرشدان و ورزشکاران رشته پهلوانی و زورخانه ای در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان کرمان برگزار شد.

محمد رضا طالقانی سرپرست فدارسیون کشتی پهلوانی و ورزش های زورخانه در این نشست ، ورزش باستانی را در استان کرمان یک ورزش قوی معرفی کرد .

وی با اشاره به اینکه ورزشکاران کرمانی در سالهای اخیر توانسته اند تقریبا تمام سکوهای قهرمانی کشور را به خود اختصا ص دهند اظهار داشت : این مهم حاصل تلاش مسئولین وحمایت مردم ورزش دوست این استان است .

وی اظهار داشت: 40 مربی و مرشد بهمن ماه سال جاری به 40 کشور جهان اعزام می شوند تا آموزش های لازم را به ورزشکاران این کشورها برای آمادگی مسابقات جهانی بدهد .

وی در حاشیه این نشست از مراحل پیشرفت ساخت زورخانه بین المللی در کرمان بازدید کرد .

در حال حاضر این ساختمان با 60 در صد پیشرفت قرار است تا سال 92 آماده بهره برداری شود .

گفتنی است : امروز جواد کمالی معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان با بیشترین آرا به عنوان رییس هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان کرمان نیز انتخاب شد ./ع


برچسب ها: اعزام ، مربی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.