وزارت امور خارجه هند اعلام کرد این کشور به حمله نفرت انگیز پاکستان به نظامیان هندی پاسخ خواهد داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، خبرگزاری فرانسه در خبری فوری از دهلی نو گزارش داد : وزارت امور خارجه هند روز سه شنبه اعلام کرد دهلی نو به حمله نفرت انگیز پاکستان به نظامیان هندی که به کشته شدن دو سرباز منجر شد، پاسخ خواهد داد.

این منبع اعلام کرد نظامیان پاکستانی با نفوذ به خاک هند در نزدیکی کشمیر دو سرباز هندی را کشته اند.

سلمان خورشید، وزیر امور خارجه هند اعلام کرد « ما باید در این خصوص اقدامی کنیم و این کار را خواهیم کرد اما این اقدام باید بعد از بررسی همه جزئیات و به اتقاق وزارت دفاع صورت بگیرد. این اقدام پاکستان حقیقتا غیر قابل قبول، نفرت انگیز و فوق العاده نسنجیده بود ».

وزیر امور خارجه هند همچنین افزود « این عمل، اقدامی غیر انسانی بود و افراد متمدن به چنین رفتاری مبادرت نمی کنند. این اقدام به تلاش آشکاری برای به بن بست کشاندن گفتگوها شباهت دارد. ما باید راه هایی پیدا کنیم که گفتگوها را خراب نکند ».

ارتش هند اعلام کرد دو سرباز هندی در نزدیکی مرز منطقه مورد اختلاف هند و پاکستان که هر دو از قدرت های هسته ای به شمار می روند، توسط ارتش پاکستان کشته شده اند و یکی از این سربازان به شدت قطع عضو شده است.

یک منبع نظامی هندی گفت اعضای بدن سرباز قطع عضو شده ممکن است بریده شده باشد اما برای اطمینان از این امر باید کالبد شناسی نیز آن را تایید کند.

 وی افزود این چیزی نیست که بتوان آن را براحتی نادیده گرفت افکار عمومی آن را نمی پذیرد ».
برچسب ها: تنش ، هند ، پاکستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار