مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون:دیدار صالحی با مرسی/ روابط ایران و مصر در حد سفارت است ، اساسنامه اتحاديه تشکل‌های اساتید دانشگاه آزاد بررسي و تصويب شد ، مسئولين با عناصري که قصد زير سوال بردن انتخابات را دارند برخورد كنند و.... است

مهمترین عناوین اخبار سياسي  باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

رهبر معظم انقلاب در ديدار با هزاران نفر از مردم قم:
توصيه‌كنندگان درباره انتخابات حواسشان باشد به دشمن كمك نكنند/ كدام انتخابات از اول انقلاب "آزاد" نبوده است؟ + صوت

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/10/19/701549_593.jpg

 رهبر معظم انقلاب اسلامي با هزاران نفر از مردم شهر مقدس قم ديدار كردند.

دیدار صالحی با مرسی/ روابط ایران و مصر در حد سفارت است
سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: جمهوری اسلامی ایران در رابطه سیاسی با مصر ارتقای وضعیت را دنبال می‌کند و علی‌رغم اینکه روابط بین دو کشور در حد حفاظت منافع است، اما حجم همکاری‌ها و رایزنی‌ها بسیار بالاتر از سطح ظاهری حفاظت منافع بوده و روابط با این کشور در حد سفارت است.

فتنه‌گران امروز ادعاي طلبكاري دارند/ تعدد نامزدهاي اصولگرايي مي‌تواند زمينه شکست در انتخابات شود

 رئيس فراكسيون اصولگرايان مجلس گفت: منازعه و کشمکش در داخل کشور، عزت و اقتدار سياسي ما را از بين مي‌برد و اين همان چيزي است که مستکبران عالم و مخالفان بيداري اسلامي در پي آنند تا جمهوري اسلامي ايران الگوي ديگران نشود.

اساسنامه اتحاديه تشکل‌های اساتید دانشگاه آزاد بررسي و تصويب شد

 سومین نشست هم‌اندیشی بررسی و بازبینی اساسنامه اتحادیه تشکل‌های اسلامی سیاسی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی بعد از ظهر امروز در دبيرخانه مرکزی تشکل‌های دانشگاه آزاد برگزار شد.

مسئولين با عناصري که قصد زير سوال بردن انتخابات را دارند برخورد كنند


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/10/19/702606_261.jpg

 عضو حزب موتلفه اسلامي گفت: فرمايشات امروز مقام معظم رهبري هشداري است براي مسئولين تا در راستاي مقابله با عناصري که قصد زير سوال بردن انتخابات را دارند وارد عمل شوند.

طرح تشکيل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادي مراحل پاياني خود را طي مي‌کند

 رئيس مجلس شوراي اسلامي بااشاره به طرح تشکيل سازمان مفاسد اقتصادي گفت: اين طرح مراحل پاياني خود را طي مي‌کند و ما در تلاشيم تا در آن جرايم اقتصادي داراي گستردگي و پيچيدگي را مورد توجه قرار دهيم.

بهره‌برداري از مركز آموزشي، درماني و پژوهشي 220 تختخوابي کوثر سمنان
 با حضور رئيس‌جمهور مركز آموزشي، درماني و پژوهشي 220 تختخوابي کوثر شهرستان سمنان به طور رسمي افتتاح و مورد بهره‌برداري قرار گرفت.

چه كساني با اسم رمز "انتخابات آزاد" در زمين دشمن بازي مي‌کنند؟

 با توجه به تذكر و هشدار صريح امروز مقام معظم رهبري نسبت به تكرار و مانور عده‌اي از چهره‌هاي داخلي بر كليد‌واژه "انتخابات آزاد"، در اين گزارش به بررسي اجمالي اين موضوع پرداخته‌ايم كه چه كساني در طول يك سال اخير با تكرار كليدواژه انتخابات آزاد، خواه نا ناخواه در زمين دشمن بازي کردند...

حمایت 900 میلیون دلاری از تولید/ اختصاص 3 هزار میلیون دلار به بخش کشاورزی

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/10/19/702159_604.jpg

 در اجراي قانون بودجه سال 91 و به منظور حمايت از بخش صنعت و معدن و تامين منابع ريالي توليدکنندگان جمعا معادل ريالي 900 ميليون دلار قرار‌داد عامليت ريالي با بانک‌هاي صنعت و معدن‌، توسعه تعاون، توسعه صادرات ايران، سپه و صادرات ايران منعقد شده است.

دیدار صالحی با مرسی/ روابط ایران و مصر در حد سفارت است
 سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: جمهوری اسلامی ایران در رابطه سیاسی با مصر ارتقای وضعیت را دنبال می‌کند و علی‌رغم اینکه روابط بین دو کشور در حد حفاظت منافع است، اما حجم همکاری‌ها و رایزنی‌ها بسیار بالاتر از سطح ظاهری حفاظت منافع بوده و روابط با این کشور در حد سفارت است.

انقلاب اسلامي ثمره شيرين خود را از قيام 19 دي گرفت


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/10/19/702174_611.jpg

 عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: انقلاب اسلامي ثمره شيرين خود را از قيام 19 دي گرفت و به پيروزي منتهي شد؛ 19 دي نماد بصيرت جوانان و طلاب ايران اسلامي است.

ملت ايران هرگز با تحميل فشارهاي اقتصادي از مسير خود بازنخواهد گشت

 رييس جمهور با اشاره به اينكه برخي خيال مي كنند كه با فشار اقتصادي مي توانند ملت ايران را از مسير خود بازدارند، گفت: ملت ايران مصمم است سرعت پيشرفت خود را حفظ كرده و آن را افزايش دهد.

نخستين نشست سرمربيان حلقه‌هاي صالحين بسيج فرهنگيان برگزار شد

نخستين نشست سرمربيان حلقه‌هاي صالحين بسيج فرهنگيان، صبح امروز با حضور رئيس سازمان بسيج مستضعفين و جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران برگزار شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار