معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 8، از پاکسازی زوائد تبلیغاتی و بد منظر فیزیکی در شرق تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، حمیدرضا فرخی با اعلام این خبر گفت: امور شهری منطقه در جهت بهبود و ارتقاء وضعیت ظاهری منظر شهری به پاکسازی پوسترهای تبلیغاتی رفع پوسترهای فیزیکی و بد منظر در سطح محلات اقدام نمود.
وی افزود: این طرح توسط اکیپ مجرب و کارآمد دستگاه و در قالب اکیپ های فعال،کلیه معابر اصلی و فرعی سطح منطقه را بصورت کامل پاکسازی کردند.
وی با اشاره به شستشو و پاکسازی نماها و جداره های شهری گفت: شستشوی جداره های شهری با استفاده از دستگاه واترجت و مواد ترکیبی پوشاننده در خیابان های منطقه 8 توسط اکیپ مجرب و کارآمد انجام می شود.
*طرح ضربتی مبارزه با جانوران موذی
همچنین نیلوفر ساعی مسئول محیط زیست شهرداری منطقه گفت: از برنامه های واحد محیط،امحای جانوران مضر شهری می باشد که به همین منظور دفتر محیط زیست منطقه توسط  پرسنل شاغل در بخش جوندگان نسبت به نصب دریچه های یک طرفه بر روی خروجی های آب و فاضلاب اقدام کرد.
وی افزود: به همت کارشناسان واحد محیط زیست و مطابق به برنامه زمانبندی شده کلاس آموزشی مبارزه با جوندگان مضر شهری با حضور عوامل پیمانکاری برگزار می شود.
وی در پایان خاطر نشان کرد: آلودگی صوتی یکی از موارد زیست محیطی می باشد به همین منظور سنجش صوت خودروهای مکانیزه تخلیه مخزن و خروجی دستگاه های جوش خودروهای 137 نواحی توسط شرکت کنترل کیفیت تهران در منطقه 8 انجام شد./ف
برچسب ها: شهرداری ، تهران ، محلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار