مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: در آستانه بازی با ابومسلم در جام حذفی شرایط تیم ما خوب است و مشکل خاصی نداریم.

حسن اشجاری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شکر در حال حاضر در آستانه بازی با ابومسلم در جام حذفی شرایط خوبی داریم و مشکل خاصی نداریم جام حذفی برای تیم ما اهمیت خاصی دارد و باید با تمام توان در این مسابقات شرکت کنیم تا بتوانیم به مرحله بعدی صعود کنیم باید مراقب باشیم چون جام حذفی جای اشتباه کردن نیست.

مدافع تیم استقلال افزود: ما شناخت زیادی از ابومسلم نداریم جرز اینکه میدانیم موفق شده اند تا حالا 2 تیم لیگ برتری پیکان و صبای قم را در جام حذف کنند و به این مرحله برسند به هر حال ابومسلم برای ما ناشناخته است اما نشان داده که تیم خوب و سرسختی است و نباید آنها را دست کم بگیریم بلکه باید با تمام توان مقابل آنها بازی کنیم.

وی درادامه گفت: در جام حذفی همه تیم ها خطرناک هستند به خصوص ابومسلم، به هرحال تیمی که تا این مرحله آمده، تیم آسانی نیست و قطعا حرفهایی برای گفتن دارد که توانسته 2 تیم لیگ برتری از از گردونه مسابقات حذف کند.

اشجاري اظهار داشت: ما دوست داریم هوادارن استقلال برای این دیدار به استادیوم بیایند و تیم را حمایت کنند اینکه هوادار کم می آید، برای ما بداست چون تازه به استقلال آمده ایم ما همیشه استقلالی را می دیدیم که تا 60 تا 70 هزار تماشاگر داشت اما دراین 2 بازی که من با پیراهن استقلال در آزادی بازی کرده ام، 10 هزار نفر هم به استادیوم نیامده اند.

امیدوارم که برای این بازی مردم به استادیوم بیایند و باعث دلگرمی ما شوند چون اگر ابومسلم را ببریم، جزو 4 تیم نهایی جام حذفی می شویم بازی اسانی مقابل ابومسلم نداریم هوادران بیایند و به نوعی با فوتبال آشتی کنند.

مدافع تيم فوتبال استقلال تصريح کرد: دلیل عدم حضور هواداران در استادیوم ها را نمی دانم شایدبلیت بازیها زیادی گران شده و یا بخاطر سردی هوا است و فکر می کنم یکی از همین دلایل باشد البته بازیها هم کیفیت بالایی ندارد البته ما صدرنشین جدول هستیم و در حال حاضر خوب هم بازی می کنیم و انتظار داریم هواداران بیشتری برای تشویق استقلال به استادیوم بیایند.

وی در ادامه گفت: نحوه بازی کردن ما هم روی حضور مردم در ورزشگاهها تاثیر دارد شاید هم همه منتظرند تا زمان دیدار دربی برسد و از آن بازی به استادیوم بیایند بالاخره مردم باید با فوتبال اشتی کنند تا روزی را ببینیم که استقلال برای هر بازی خودش 50 تا 60 هزار هوادار کنارش باشند و این تیم بزرگ و پرافتخار را حمایت کنند.

اشجاری در پایان گفت: هدف ما در جام حذفی صد در صد قهرمانی است ما تا فینال می آییم و آنجا مشخص می شود که چه تیمی قهرمان خواهد شد حتی اگر پرسپولیس هم به فینال برسد باز هم قهرمان جام حذفی را می خواهیم و مطمئنا قهرمان خواهیم شد./مح

 

برچسب ها: فوتبال ، استقلال ، ابومسلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار