مديرکل راه و شهرسازي تهران با بيان اينکه ساخت مسکن ويژه تهران در تهرانسر همچنان ادامه دارد و به هيچ وجه متوقف نشده است ، گفت : نام نويسي در اين طرح همچنان ادامه دارد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران ، فريبرز واحدي در مصاحبه با راديو اقتصاد افزود: وزير مسکن و شهرسازي در بازديد از مسکن ويژه تهرانسر پس از بررسي روند پيشرفت اين طرح ، ظرفيت پيمانکاري واحدهايي را که طبق برنامه زمان بندي پيش نرفته است تغيير داد تا اين مسکن در موعد مقرر تحويل متقاضيان شود.

وي گفت: در اين طرح قيمت زمين از مسکن جدا شده است و ساخت مسکن ويژه در زمين هايي است که سند آنها به نام دولت است و مدعيان و متصرفان ديگري ندارد.

واحدي افزود: ساخت مسکن ويژه تهران در منطقه 2،  5  و 22 هم درحال برنامه ريزي است که در زمان مناسب اطلاع رساني خواهد شد.

وي گفت: افراد واجد شرايط در اين طرح 30 درصد قيمت زمين را در هنگام تحويل مسکن به صورت نقدي پرداخت خواهند کرد و 70 درصد هم در اقساط 10 تا 15 ساله دريافت خواهد شد.

متقاضيان استفاده از مسکن ويژه تهران از امروز بايد در بانک مسکن حسابي با موجودي 20 ميليون تومان افتتاح کنند.

اين افراد بايد با مراجعه به نشاني اينترنتي Tehran.maskanmehr.net نام نويسي كنند.

* شرايط متقاضيان مسكن تهران

متقاضيان براي ثبت نام در مسكن تهران بايد داراي اين شرايط باشند:

1- فاقدين مسكن: افراد سرپرست خانواري كه خود و افراد تحت تكفل آنان از تاريخ 01/01/1384 فاقد زمين مسكوني يا واحد مسكوني بوده و از تاريخ 22/11/1357 از هيچ يك از امكانات دولتي يا امكانات نهادهاي عمومي غير دولتي مربوط به تامين مسكن شامل زمين، واحد مسكوني يا تسهيلات يارانه‌اي خريد يا ساخت واحد مسكوني استفاده نكرده باشند. (به نام متقاضيان و افراد تحت تكفل آنها از تاريخ 01/01/1384 نبايد سند مالكيت ثبت شده باشد).

2- متاهل يا سرپرست خانواده

3- داراي حداقل 5 سال سابقه سكونت مستمر در شهر تهران (5 سال اخير)

4- فاقد سابقه استفاده از تسهيلات دولتي در سال هاي قبل.
برچسب ها: مسکن ، ویژه ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار