مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی لرستان گفت: 28 میلیارد و 500 میلیون ریال طی 9 ماهه امسال برای خط کشی راه ها، نصب انواع تابلو و علائم و ایجاد شبکه های روشنایی در طول راه های این استان هزینه شده است.

به خبرنگار  گزارش باشگاه خبرنگاران لرستان ؛محبی' با تشریح اقدامات انجام شده افزود: یک هزار و 300 کیلومتر از راه های اصلی و فرعی حوزه استحفاظی استان لرستان با اعتبارپنج میلیارد و 700 میلیون ریال خط کشی شده است .
وی ادامه داد: نصب تعداد 12 هزار و 720عدد انواع تابلو و علائم ایمنی ، شش هزار و 530 عدد بازتاب ایمنی و سرعت گیر استاندارد و 17 کیلومتر گاردریل نیز از اقدامات انجام شده در راستای افزایش ضریب ایمنی در طول محورهای ارتباطی استان است که در این راستا 14 میلیارد ریال هزینه شده است. مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی لرستان با اشاره به اینکه وجود علائم و تجهیزات ایمنی در طول راه ها نقش مهمی درکاهش سوانح رانندگی دارد ، تصریح کرد: در اثر برخورد وسایط نقلیه با علائم و تابلوهای ایمنی نصب شده در حاشیه راه ها ، هر ساله تعداد زیادی از این علائم دچار آسیب دیدگی می شوند که اعتبارات بسیاری جهت ترمیم و تعویض آنها هزینه می شود.
 محبی گفت: گروه های راهداری مستقر در سطح راه ها همواره نسبت به نظارت و کنترل وضعیت ایمنی محورهای ارتباطی اقدام كرده و در صورت آسیب دیدگی علائم و تجهیزات ایمنی اقدام به تعویض آنها می کنند .
 وی  ایجاد 11 کیلومتر شبکه روشنایی و نصب یک دستگاه تابلوی اطلاعاتی پیام متغیر با اعتبار 9 میلیار ریال را از دیگر اقدامات انجام شده در باره ایمن سازی راههای استان عنوان کرد. /ب
برچسب ها: راهداری ، هزینه ، تابلو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.