رئیس سامانه 137 از ثبت بیش از 60 هزار تماس در سامانه از سوی شهروندان ساکن این منطقه طی 10 ماه اول سال جاری خبر داد.

حسین یوسفیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،گفت: سامانه 137 در سه حوزه توسعه،کنترل عملکرد و نگهداشت شهر فعالیت دارد و واحد فوریتی که گاهی برای ارائه خدمات بیشتر و جلب رضایت شهروندان به طور مستقیم امور اجرایی سه حوزه را به عهده می گیرد.
وی در ادامه افزود: سامانه 137 منطقه طی ده ماه اخیر سال جاری بیش از 60 هزار پیام دریافت کرده و با توجه به ماهیت و نوع پیام ها نسبت به رفع و انجام آن اقدام شده است.
وی در ادامه تصریح کرد: ناحیه 1 به دلیل عملکرد مدیریت خوب شهردار منطقه و ناحیه روند رو به رشد و چشمگیری بین نواحی 123 گانه شهر تهران داشته است.
وی با اشاره به اینکه سامانه 137 پل ارتباطی شهروندان با شهرداری منطقه است گفت: زمانی که شهروندی به مشکلی برخورد می کند با تماس با سامانه 137 که 120 خط تلفن در مرکز آماده پیام هستند پیامش ثبت و سریعا به منطقه مربوطه ارجاع داده می شود.
یوسفیان خاطر نشان کرد: این منطقه در سامانه 137 شبانه روز 140 تا 200 پیام راز شهروندان دریافت می کنند این در حالیست که علی رغم تعداد بالای تماس حدود 78 درصد رضایت شهروندان را بدست آورده است./ف
برچسب ها: شهروندان ، منطقه ، سامانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار