کمیته انضباطی رای های خود را در خصوص تیم های مختلف صادر کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، دیدار دو تیم شهرداری یاسوج و فولاد یزد که از سری رقابتهای لیگ امید در تاریخ 1/10/91 در یاسوج به علت بارندگی شدید نیمه تمام ماند. کمیته انضباطی پس از بررسی موضوع به استناد ماده 30 آیین نامه و با توجه به اینکه این دیدار در نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود تیم شهرداری یاسوج به پایان رسیده، حکم به برگزاری بازی از نیمه دوم را اعلام کرد. همچنین برگزاری نیمه دوم  ادامه نیمه اول این بازی بوده و تصمیمات داور در مورد بازیکنان اخطاری در این نیمه نیز معتبر است.

*جریمه نقدی و محرومیت برای کادر تیم شهرداری ساوه

دیدار دو تیم شهردای ساوه و فرش آرا مشهد از سری رقابتهای لیگ برتر فوتسال در ساوه برگزار شدو رضا عقابی-سرمربی تیم شهرداری ساوه به دلیل اعتراض به داور بازی، اخراج شد. محمد جوکار- تدارکات تیم ساوه نیز به دلیل پرتاب بطری آب به داخل زمین و به تعویق انداختن مسابقه، از زمین اخراج شد.

کمیته انضباطی به دلیل تخلف سرمربی تیم شهرداری ساوه، وی را به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی و محمد جوکار را به پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی و یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محروم کرد.به دلیل تخلفات تماشاگران تیم شهرداری ساوه، این باشگاه به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

*جریمه نقدی برای سایپا شمال و مس سرچشمه کرمان

دیدار دو تیم سایپا شمال و مس سرچشمه کرمان از سری رقابتهای یک شانزدهم نهایی جام حذفی در ساری برگزار شد و تماشاگران تیم سایپا شمال مرتکب تخلفاتی شدند.بر همین اساس باشگاه سایپا به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 همچنین به دلیل تخلفات سرپرست تیم مس سرچشمه و اخراج وی از روی نیمکت، رمضانی به پرداخت 3 میلیون ریال جریمه نقدی و یک جلسه از همراهی تیم خود محروم شد.

گفتنی است، کمیته انضباطی به داود مهابادی-سرمربی مس سرچشمه کرمان تذکر داد که در صورت تکرار تخلفات، این کمیته جرایم شدیدتری برایش در نظر می گیرد.

برچسب ها: فوتبال ، کمیته ، انضباطی ، جریمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار