حضور فيلم هاي فيلمسازان مجالي براي نقد و بررسي آنها را در طول برگزاري جشنواره فراهم مي كند كه اين مسئله به خصوص براي ارتقاي سطح كاري فيلم سازان جوان مورد نياز است .

به گزارش باشگاه خبرنگاران، عبدالرضا اكبري بازيگر سينما و تلويزيون  درباره  تاثيرات برگزاري جشنواره ملي نماز و نيايش عنوان كرد: برگزاري جشنواره در هر حد و اندازه اي داراي تاثيرات و كاركردهاي مثبت و سازنده اي است كه بايد به آن توجه داشت. حضور فيلم هاي فيلمسازان مجالي براي نقد و بررسي آنها را در طول برگزاري جشنواره فراهم مي كند كه اين مسئله به خصوص براي ارتقاي سطح كاري فيلم سازان جوان مورد نياز است .
بازيگر فرزند صبح با تاكيد بر نياز فيلم سازان جوان براي رقابت افزود : فيلم ساز جوان تشنه ديده شدن و رقابت كردن هستند . برگزاري جشنواره مي تواند اين فرصت را به شكل درستي براي جوانها فراهم كند كه در كنار يكديگر رقابت سازنده اي داشته باشند .حضور فيلم سازان در كنار هم در طول برگزاري جشنواره باعث مي شود با كارهاي يكديگر آشنا و به تبادل تجربه بپردازند .
بازيگر روز شيطان با اشاره به لزوم پرداخت هنرمندانه فيلم سازان  به موضوع نماز در فيلم ها يشان تاكيد كرد : موضوعات ديني مثل نماز و نيايش نقش بسيار مهمي درمعادلات و روابط جامعه دارند و بايد به شكل ظريف و هنرمندانه اي در لايه هاي داستاني به مخاطب عرضه شود . نگاه رو و سطحي در هيچ بخش از فيلم سازي نمي تواند تبعات مثبتي داشته باشد .
پنجمين جشنواره ملي نماز و نيايش توسط انجمن سينماي جوانان ايران و اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم از 2 تا 5 بهمن ماه در قم و همزمان سي استان كشور برگزار مي شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار