فرماندار بستان آباد گفت: 955 واحد مسکوني روستايي اين شهرستان امسال نوسازي مي شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، الیاس گل محمدزاده در جلسه شوراي مسکن شهرستان بستان آباد با اشاره به فراهم شدن زيرساخت هاي لازم براي بهره برداري از واحدهاي مسکن مهر در شهرستان گفت: اميدواريم به وعده اي که براي افتتاح اين واحدها در دهه فجر داده ايم، عمل کنيم.

وي گفت: يکي از تاکيدات مسوولان نظام و دولت محترم مقاوم سازي واحدهاي روستايي در جهت کاهش آسيب ها در حوادث غيرمترقبه است و امسال نيز با همکاري بانک هاي عامل، بخشداري و بنياد مسکن اين روند با سرعت و جديت ادامه خواهد داشت.

فرماندار بستان آباد افزود: متاسفانه سال گذشته 580 مورد از تسهيلات بانکي برای نوسازی مسکن روستائیان در بانک صادرات شهرستان جذب نشد و با کساني که در اين زمينه کوتاهي کرده اند، به شدت برخورد خواهد شد.

گل محمدزاده يادآور شد: امسال براي نوسازي 955 واحد مسکوني روستايي، 11 ميليارد و 700 ميليون تومان اعتبار بانکي اختصاص يافته است و اميدواريم با فرهنگ سازي و کاهش موانع دست و پاگير اداري همه اين اعتبارات جذب شوند.

گل محمدزاده گفت: در شهرستان بستان آباد، 1212 واحد مسکن مهر ساخته شده است و با فراهم کردن زيرساخت هاي لازم اميدواريم به وعده اي که براي بهره برداري از 150 واحد مسکن در دهه فجر داده ايم عمل کنيم. /ع

برچسب ها: نوسازی ، مسکونی ، روستایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.