چنان چه بتوانیم زیر ساخت مناسب را در حوزه آموزش الکترونیک ایجاد کنیم می توان از خدمات با کیفیت بالا بهره مند شد.

دکتر علی اکبر جلالی با بیان این که آموزش مجازی در کشور به صورت آنلاین نیست به خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران گفت: یکی از دانشگاه های بخش خصوصی در این زمینه بسیار موفق عمل کرده و هم اکنون به مراحلی رسیده که می تواند پذیرش دانشجوی دکتری داشته باشد.

وی افزود: چنان چه موسسات آموزش عالی مجازی پشتیبانی شود به طور حتم می تواند بهتر از واحد های مجازی داخل دانشگاه های بزرگ کشور عمل کند.

پدر علم و فناوری اطلاعات ایران با اشاره به این که واحد های مجازی به طور کلی تجربیات خوبی در کشور به دست آورده اند اذعان داشت: این در حالی است که از امکانات زیر ساختی محدودی بهره مند هستیم بنابراین اگر بتوان زیر ساخت مناسب را ایجاد کنیم قطعاً این مراکز می توانند کمک بزرگی برای آموزش عالی کشور باشند.

وی خاطر نشان ساخت: تنها مشکل موجود در این حوزه زیر ساخت را ایجاد کنیم قطعاً این مراکز می توانند کمک بزرگی برای آموزش عالی کشور باشند.

وی خاطر نشان ساخت: تنها مشکل موجود در این حوزه زیر ساخت ارتباطی است که اگر مشکل پهنای باند حل شود و حدود  30 مگا بیت پهنای باند داشته باشیم می توان آموزش مجازی را در دانشگاه ها در مسیر پیشرفت قرار داد./ع2
برچسب ها: فناوری ، آموزش ، مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار