ایاد علاوی، رهبر ائتلاف "العراقیه" روز شنبه با حمله شدید به نوری المالکی نخست وزیر عراق ، از احتمال انحلال پارلمان این کشور ظرف 48 ساعت آینده خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ،‌ رهبر ائتلاف " العراقیه ادعا کرد : هیچ جایگزینی جز برکناری حکومت مالکی و یافتن راهکارهای واقعی که به بهبودی اوضاع اقتصادی، اجتماعی، امنیتی و ارائه خدمات بینجامد، وجود ندارد." ائتلاف العراقیه به رهبری ایاد علاوی، اعلام کرد ظرف 48 ساعت آینده از نمایندگان مخالف مالکی دعوت خواهد کرد تا پارلمان کنونی عراق را منحل کنند.
در پي آشوب هاي اخير در برخي شهرهاي عراق دفتر فرمانده کل نیروهای مسلح نسبت به وجود گروهای "تروریستی" در میان تظاهر کنندگان در استان الانبار و برنامه ریزی آنها برای هدف قرار دادن معترضان، هشدار داد.
فرماندهی نیروهای مسلح عراق تاکید کرد که نیروهای مسلح این کشور همه تلاش های خود را به منظور حمایت و محافظت از تظاهرکنندگان بکار خواهد گرفت.
در همین حال صدها نفر از نمازگزاران ، روحانیون سنی و شیعه با وجود تدابیر شدید امنیتی به منظور اعلام وحدت و یکپارچگی مردم عراق به صورت مشترک در حرم امام حنیفه در الاعظمیه واقع در شمال بغداد جمع شدند و مراسم نماز جمعه را باهم برگزار کردند. 
برچسب ها: بین الملل ، عراق ، علاوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار