پیام صنعت آمل در آستانه صعود به دور دوم لیگ دسته سوم فوتبال کشور قرار دارد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور در حالی به انتهای نیم فصل دوم خود نزدیک می شود که تیم مدعی و بدون شکست پیام صنعت آمل ( کاچیلا) در آستانه خلق یک شگفتی و تحول بزرگی برای فوتبال این شهرستان قرار دارد.

تیم پیام صنعت آمل (کاچیلا) در که نیم فصل نخست این مسابقات را بدون شکست تا هفته هشتم مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور به پایان رساند، با 16 امتیاز از چهارپیروزی وچهار تساوی در صدر جدول رده بندی گروه سوم این مسابقات قرار دارد.

این تیم که امسال نخستین حضور یک تیم از شهرستان آمل در لیگ باشگاهی فوتبال کشور را تجربه می کند، با کار جمعی هیئت مدیره قوی این باشگاه که از مدیران قوی واحدهای تولیدی ،صنعتی و خدماتی شهرستان تشکیل شده، روزهای روشنی را در آینده فوتبال به طرفداران این رشته ورزشی در آمل نوید می دهد.

تیم های پیام صنعت آمل و استقلال شهر ری از ساعت 14عصر یکشنبه مجتمع ورزشی شهدای لیتکوه آمل به مصاف هم خواهند رفت.

درهمین حال سرمربی تیم فوتبال پیام صنعت آمل( کاچیلا) ، به پیروزی تیمش در بازی فردا برابر تیم آستانه بسیارخوشبین وامیدوار است.

"حسین ولی نژاد" گفت: بازیکنان تیم پیام در هفته های اخیر به هماهنگی های تیمی بهتری رسیدند واین مهم ادامه کار را برای بازیهای لیگ بهتر کرده است.

وی افزود: شرایط آمادگی بازیکنان خوب است ومشکلی از بابت مصدومیت ویا محرومیت برای هیچ بازیکنی وجود ندارد. /ع

 

برچسب ها: صعود ، پیام صنعت ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.