وی ادامه داد: هر ساله تعداد قابل توجهی از متقاضیان پلمپ دفاتر تجاری
برای پلمپ نمودن دفاتر تجاري به اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری
مراجعه می کردند که این مساله مشکلات عدیده اتلاف وقت و هزینه بالایی در پی
داشته که از این به بعد از طریق 33 واحد پستی انجام می گیرد.
انصافی
تصریح کرد: در این روش که با اصلاح و مکانیزه کردن فرآیند مربوطه انجام می
شود متقاضیان پلمپ دفاتر اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی صرفا با یک بار
مراجعه به یکی از 33 واحد پستی و ارائه درخواست پلمپ شده مورد نیاز خود را
در نشانی مربوطه دریافت می کنند.
مدیر کل پست منطقه 13 اظهار داشت : با اجرای این طرح دیگر متقاضیان پلمپ دفاتر، نیازی به خرید دفاتر خام روزنامه و کل نخواهد داشت و اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری دفاتر مربوطه را با قیمت مناسب تر و کیفیت قابل قبول تهیه و از طریق پست به نشانی متقاضیان ارسال می کند.
وی خاطر نشان کرد: از مزایای این طرح می توان به حذف مراجعات غیر ضرور،کاهش هزینه های عمومی کاهش تردد در سطح شهر، کاهش آلودگی و رضایتمندی ارباب رجوع و کارکنان اشاره کرد./ز