معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه 6 از مناسب سازی و بهسازی اماکن شهری و ساختمان های منازل مسکونی معلولان، نابینایان و جانبازان خبر داد.

اسدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: طرح ها و برنامه های مناسب سازی برای معلولان و نابینایان در میادین، تقاطع ها، معابر، پارک ها، پیاده روهای سطح منطقه انجام و به منظور فراهم کردن فضای مناسب و تسهیل در تردد معلولان و نابینایان، همسطح سازی و مناسب سازی معابر در محلات اجرایی است.

وی تصریح کرد: در راستای نیازهای معلولان جامعه که از مهمترین دغدغه های مدیریت شهری است از ابتدای سال جاری تا کنون حدود 400 متر مربع از معابر منطقه برای تردد معلولان و نابینایان مناسب سازی شده و بیش از 100 عدد پل همسطح روی شهر در سطح منطقه نصب شده است.

اسدی در ادامه با اشاره به نصب علایم هشدار دهنده جهت تردد روشندلان در بیش از 3 تقاطع در خیابان اسدآبادی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری ضوابط معلولین در اغلب معابر و پیاده روهای سطوح منطقه اعم از شهری و فضای سبز شامل رمپ اجرا شده است.

وی خاطر نشان کرد: در راستای همین طرح معاونت ترافیک اقدام به نصب بالابر ویژه معلولین نموده و با شناسایی و پیگیری ساختمان های جدید اقدام به نصب بالابر در منزل مسکونی این شهروندان نموده که این طرح همچنان در دست اقدام است./ز

برچسب ها: معلولین ، ترافیک ، معابر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار