رئیس سامانه 137 شهرداری منطقه 6 از رسیدگی به 48 هزار پیام دریافتی سامانه 137 که 99 درصد از کل پیام های واصله را شامل می شود خبر داد.


محرابیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: 48 هزار پیام از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه این سامانه دریافت کرده است که از این میان 99 درصد از پیام ها رسیدگی شده و مابقی در دست اقدام است.

وی در ادامه با اشاره به بیشترین عناوین پیام های دریافتی تصریح کرد: بیشترین پیام های رسیده به سامانه 137 شامل جمع آوری و نصب سطل زباله، نظافت و پاکسازی معابر، ساخت و ساز، جمع آوری زباله و ضایعات و آسفالت و سد معبر است.

محرابیان اظهار داشت: در میان نواحی شش گانه این منطقه ناحیه 4 با توجه به بافت مسکونی این ناحیه دارای بیشترین پیام از سوی شهروندان است.

محرابیان خاطر نشان کرد: از نظر ماهیت پیام نیز 71 درصد از پیام ها مربوط به نگهداری 21 درصد مربوط به کنترل و 6 درصد پیام ها مربوط به پیام های توسعه ای است./ز

برچسب ها: رسیدگی ، پیام ، سامانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار