عضو مجلس خبرگان رهبري با بابيان اينكه سیاستی که دروغ دارد آفت است، گفت: دیانت با سیاست همیشه معنایش رسیدن به قدرت نیست لذا باید دیندار بود نه مانند برخی دروغ، تهمت و افترا زد.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران،  "آيت‌الله محسن كازروني" در دومین شب از مراسم عزاداری دهه آخر صفر حزب موتلفه اسلامی سخن می‌گفت با بیان اینکه بنده به حزب موتلفه اسلامی از قبل از انقلاب اسلامی تا به امروز معتقدم گفت: موتلفه قبل از انقلاب متدینینی بودند که مبارزه کردند و پس از انقلاب سیاستمداران بزرگی دارند که متدین هستند.

"امام جمعه کرج" اظهار داشت: سیاستی که دروغ دارد آفت است. حدیثی در زمینه مجوز و فتوا در سیاست برای دروغ گفتن، تهمت زدن و افترا زدن نداریم. سیاست با دروغ سیاستی نیست که امام(ره) و مدرس می خواستند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز تاکید کرد: دیانت با سیاست همیشه معنایش رسیدن به قدرت نیست. باید دیندار بود نه مانند برخی دروغ، تهمت و افترا زد.

وی افزود: انسان گاهی سکوت می‌کند که دینش به سلامت باشد. به دست آوردن قدرت به هر قیمت مسلک جباران است.

آيت الله کازرونی در ادامه با بيان خاطره‌اي از "مقام معظم رهبري" گفت: روزی در خدمت مقام معظم رهبری در جلسه‌ای عنوان کردم که به سیاسیون که نگاه می‌کنم آن سیاسیونی ثابت قدم ماندند که به ولایت و اهل بیت گره خوردند. موتلفه اسلامی اینگونه است، اینها به علما و اهل بیت گره خورده‌اند.

وی افزود: آنهایی که در سیاست با اهل بیت و برگزاری روضه ارتباط داشته‌اند عاقبت به خیر شده‌اند و آنهایی که تندروی کرده و تک تازی کردند چون با ولایت گره نخورده بودند نابود شدند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: کازرونی ، موتلفه ، حزب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار