وی با اشاره به مدیریت فروش در واحدهای تولیدی گفت: نقش این نوع مدیریت به اندازه ای است که واحد تولیدی را دوباره احیا کند.
این کارشناس بازاریابی ادامه داد: تصویری که واحد فروش و فروشنده بر روی خریدار می گذارد به نوعی تصویرگر بازار آینده محصول شرکت است.
شفیعی تصریح کرد: فرآیند فروش ارزش آور است.
وی هم چنین اظهار داشت: نیروی فروش در تجربه خرید تاثیر مطلوب یا نامطلوب می تواند داشته باشد و این اثر ناخودآگاه بر برند نیز تاثیر گذار است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: ارزش فروش با نیروی فروش گره خورده است.