كريم اميني گفت: زامياد سعدونديان با ورود خود و بازنويسي نهايي كار توانست به خوبي شوخي هاي ما را در دل فيلمنامه بگنجاند.

كريم اميني (بازيگر نقش "آرش" برادر "بهادر" در خصوص پروژه "ميلياردر") در گفتگو به خبرنگار حوزه راديو  تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: زماني كه "ميلياردر" با نويسنده قبلي به نگارش درآمد شخصيتها چند پاره بودند و من خيلي متوجه آنها نمي‌شدم.
وي ادامه داد: با ورود سعدونديان بازنويسي فيلمنامه آغاز شد و كاراكترها جان تازه اي به خود گرفتند.
اين بازيگر با اشاره به متعهد بودن ولي و خانواده اش تصريح كرد: در بيشتر آثار تلويزيوني مادران هميشه فداكاري مي كنند ولي اين بار در "ميلياردر" ولي به عنوان پدر فداكار و دلسوز خانواده توانست به خوبي فرزندان خود را بزرگ و تربيت كند.
بازيگر نقش آرش اظهار داشت: آرش برادري دلسوز براي بهادر و خانواده اش بوده كه روياي گزارشگري را در ذهن مي‌پروراند.
وي در خصوص تعامل عليرضا اميني با زامياد سعدونديان ابراز داشت: در گذشته با تعامل و همكاري عليرضا اميني و زامياد سعدونديان آشنا بودم و در پروژه "ميلياردر" هم همان اتفاقات قبلي افتاد و تيم با هدايت خوب همگي عوامل توانست جايگاه خود را در دل مخاطبان پيدا كند.
وي تصريح كرد: سعدونديان از شوخي ما با يكديگر وام مي‌گرفت و به دليل نگارش به روز فيلمنامه، حرفهاي ما را در دل آن جاي مي‌داد.
اميني اظهار داشت: خوشبختانه همه ما از پيشكسوتان اين مجموعه به خوبي آموختيم و جا دارد از استاد مظفري به دليل همه تعامل ها و همكاري هايش تشكر كنم.
وي خاطرنشان كرد: تيم "ميلياردر" شبانه روز فعاليت داشتند تا لحظات خوشي را براي مخاطبان رقم زنند و اميدوارم فصل دوم اين مجموعه دوم ساخته و نيز مورد توجه قرار گيرد./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار