انگليس، باز هم گوي سبقت در عبور از مرزهاي اخلاقي را از ساير غربي‌ها ربوده و صفحه ديگري از بي‌بندو‌باري‌هاي جنسي و فروپاشي حرمت خانواده را گشوده است.

انگليس، باز هم گوي سبقت در عبور از مرزهاي اخلاقي را از ساير غربي‌ها ربوده و صفحه ديگري از بي‌بندو‌باري‌هاي جنسي و فروپاشي حرمت خانواده را گشوده است.

روزنامه "دسان" انگليس در گزارشي اعلام كرده است از اين پس زن و شوهراني كه از مشكلات جنسي رنج مي‌برند، مي‌توانند با پرداخت 150 پوند براي هر ساعت، مربي آموزش جنسي به منزل خود بياورند.

 براساس گزارش اين روزنامه انگليسي مربي با مشاهده مستقيم همبستري زن و شوهر ملاحظات خود را به آنها گوشزد مي‌كند.
برچسب ها: انگلیس ، جنسی ، مربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
erfan
۱۴:۰۱ ۱۶ دی ۱۳۹۱
in moskkel to inja ziyade...kash in qhnon to iranam boood
Iran (Islamic Republic of)
علی رضا آل یاسین
۱۷:۳۶ ۱۵ دی ۱۳۹۱
سلام
مسئولان محترم توجه داشته باشید که درست نیست خبرهای شبکه العربیه فارسی رو بعد از چند روز دربخش چند رسانه ایتون منتشر کنید . جای این قبیل خبرها در خبرگزاری وابسته به صدا و سیما نیست.
درست نیست اخبار این شبکه های معاند که فیلتر شدند رو با تغییر دادن و آوردن چند کلمه منفی کننده بازتاب بدید و دل دشمنان رو شاد کنید.
شعور مخاطبانتون رو دست کم نگیرید اگه لازم به اطلاع رسانی در مورد این قبیل خبرها باشه از همون صفحات فارسی زبان استفاده میشد و مسئولان با زحمت زیاد فیلترشون نمی کردند.
این خبر 4 روز پیش توسط شبکه سعودی العربیه منتشر شده نیازی به تاکید شما در این خبرگزاری نیست
لطفا موارد اخلاقی سایت خبری رو رعایت کنید فقط بخاطر کلیک خوردن ارزش های اخلاقی اسلامی رو زیر پا نزارید
با تشکر
برادر کوچک شما
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۷:۳۶ ۱۵ دی ۱۳۹۱
سلام از اعلام نظر شما ممنونيم كه در آن دقت نظر داريد اما ما هم در تلاشيم كه فقط قشر خاصي مخاطب ما نباشند و از ابتداي شروع كار اين صفحه قرار بر اين بود كه اخبار و تصاويري كه در رسانه ملي قابل پخش و انعكاس نيست در اين صفحه قرار بدهيم با اين حال از شما تشكر ميكنيم در ضمن بنده تلاش اخباركذب وخارج ازقاعده راكار نميكنم اما تصميم ما در اين صفحه اين بوده و هست بحث با وخاطبين خودرا بروز و آنلاين كنيم اميدوارم كه در اين مسير باكمك و راهنمايي شما عزيزان موفق باشيم و قدم خوبي در ارتباط با شما برداريم .باتشكر از شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۱۵ دی ۱۳۹۱
خاک بر سر بی حیاشون
آخرین اخبار