ارتش رژیم اسرائیل اعلام کرده است که تمامی بیمارستان‎های اراضی اشغالی را برای پذیرش تلفات خطرات امنیتی از جمله خطر حملات موشکی احتمالی آماده می‎کند.

 
به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه پرس تی وی ، بر اساس گزارشی که روز پنجشنبه در روزنامه اسرائیلی جروزالم پست منتشر شده است، یک مقام ارشد رژیم اسرائیل که نام وی فاش نشده در همین خصوص گفت، ستاد فرماندهی جبهه داخلی اسرائیل بیمارستان‎ها را برای مقابله با احتمال حملات موشکی و شیمیایی آماده می‎کند.
 این گزارش در ادامه می‎افزاید، مقدمات این کار از ۳ سال پیش آغاز شده و هیچ ربطی به وقایع اخیر در منطقه ندارد.
 بر اساس این گزارش، ارتش اسرائیل کارکنان بیمارستان‎ها را آموزش می‎دهد تا آنان بتوانند در شرایط حملات احتمالی موشکی و متحمل شدن تلفات بسیار زیاد ( هزار مجروح یا بیشتر)، اوضاع را در کنترل داشته باشند. 
تمامی ۲۷ بیمارستان فعال در اراضی اشغالی به همین منظور در مانور مربوط به حملات شیمیایی از جمله تمرین‎های غافلگیر کننده، شرکت کرده‎اند. بر اساس گزارش‎های موجود، پرسنل این بیمارستان‎ها سالانه در مجموع ۲۵ مانور شرایط اضطراری را پشت سر می‎گذارند.
 ستاد فرماندهی جبهه داخلی رژیم اسرائیل همچنین در زیربنای بیمارستان‎های اصلی واقع در اراضی اشغالی مناطقی را در نظر گرفته است تا در صورت حملات موشکی، مواردی‎که احتیاج به مراقبت‎های ویژه دارند به آن مناطق انتقال داده شوند.
 این گزارش در ادامه می‎افزاید، بیمارستان‎های واقع در اراضی اشغالی در جریان این مانورها بطور میانگین با ۲۰۰ مجروح فرضی مواجه می‎شوند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار