كمپين تبليغاتی «چرا اسلام» به همت محفل اسلامی شمال آمريكا (ICNA) در نيويورك با هدف تلاش برای از بين بردن تصورات نادرست در مورد اسلام، با آغاز سال نو ميلادی در ايالت فلوريدای آمريكا به فعاليت درآمد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، اين كمپين تبليغاتی با همكاری سازمان‌های اسلامی شهر «لانگ‌وود» (Longwood)، مركز اسلامی شهر «اورلاندو» (Orlando) و بنياد متحده مسلمان در شهر «ليك مری» (Lake Mary) ايالت فلوريدا برگزار شده است.

اين كمپين با هدف افزايش شناخت مردم آمريكا نسبت به دين اسلام و از بين بردن سوءتعبيرات و تصورات نادرست در مورد اين دين، در شب سال نو ميلادی در شهرهای «اورلاندو» و «ديتونا بيچ» فلوريدا راه‌اندازی شد.

29 بيلبورد تبليغاتی نصب شده در بزرگراه‌ها و خيابان‌های پرتردد، با ارائه شعارهايی در مورد اسلام، بينندگان را به بازديد از پايگاه اطلاع‌رسانی whyislam.org كه از سوی محفل اسلامی شمال آمريكا راه‌اندازی شده است و به معرفی اسلام و ديدگاه‌های اسلامی می‌پردازد، دعوت می‌كنند.

«ابراهيم(ع)، موسی(ع)، عيسی(ع) و محمد(ص)؛ يك خانواده، يك پيام»، «اسلام: پيام ابراهيم، موسی، عيسی و محمد» و «محمد(ص): رحمتی برای جهانيان» از جمله شعارهايی هستند كه بر روی اين بيلبوردهای تبليغاتی درج شده‌اند.

«زاهد بوخاری»، رئيس محفل اسلامی شمال آمريكا گفت: هدف ما ايجاد فرصتی برای آغاز ارتباط با شهروندان آمريكايی است.

وی افزود: اين وظيفه ما است كه دين خود، اسلام را به صورت صحيح معرفی كنيم و تصورات نادرست موجود در مورد مسلمانان آمريكايی را از بين ببريم.

محفل اسلامی شمال آمريكا در راستای معرفی سيمای حقيقی اسلام سال گذشته نيز اقدام به راه‌اندازی توزيع رايگان نسخه‌های قرآن كريم و جزوه‌هايی در مورد روابط مسلمانان با مسيحيان و يهوديان، حقوق بشر، جايگاه بانوان، آخرت و مسائلی از اين قبيل در مقابل كتابخانه‌های عمومی آمريكا كرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار