گروهي از مشاوران جوان وزارت صنعت، معدن و تجارت و نهاد رياست جمهوري با حضور در شهرك صنعتي پرند، از امكانات و واحدهاي توليدي اين شهرك نيز بازديد کردند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در اين مراسم كه با حضور رضا براتي رئيس گروه مشاوران وزارت صنعت، معدن و تجارت، مصطفي جولاده نيكو رئيس گروه مشاوران جوان سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران و حياتي سرپرست معاونت صنايع كوچك شركت شهركهاي صنعتي استان تهران برگزار شد، مشاوران جوان ضمن بازديد از واحدهاي توليدي مستقر در شهرك صنعتي پرند، نشست تخصصي خود را نيز برپا كردند.

براتي در حاشيه اين مراسم تصریح كرد: وظيفه وزارت صنعت، معدن و تجارت، سياست گذاري و برنامه ريزي هاي كلان است و  اجراي اين برنامه هاي كلان و پر مشغله بر عهده شهركهاي صنعتي خواهد بود كه مطمئنا بر پايه شعار "توليد ملي و حمايت از كار و سرمايه ايراني" صورت مي گيرد.

وی ادامه داد: البته ما نيز همواره در كنار صنعتگران هستيم و آمادگي آنرا داريم تا نقطه نظرات و مسايل و مشكلات صنعتگران را به متوليان امر منتقل كرده و گام مثبتي در جهت رفع موانع برداريم.

در ادامه اين مراسم حياتي نيز به ماموريت ها و اهداف شركت شهركهاي صنعتي استان تهران اشاره كرد و افزود: این ماموریت ها و برنامه ها بايد با جديت و پشتكار  پيگيري و اجرايي شوند.

بر اساس این گزارش مشاوران جوان وزارت صنعت، معدن و تجارت و تعدادي از مشاوران نهاد رياست جمهوري با حضور در شهرك صنعتي پرند از شركت طيوران ابزار، فن نيرو و نيلپر بازديد کردند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار