اكبر احدي گفت: بزرگترين دغدغه ما اين است كه نمي دانم از متولدين چه سالي به بعد، مي‌توانند در مسابقات آسيايي آينده شركت كنند و هنوز فدراسيون بوكس جهاني خبري نداده است.

اكبر احدي سرمربي تيم ملي جوانان بوكس در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: در اين هفته 2 بازي درون اردويي داشتيم و يكي از بازي هايمان نيز در روز 4 شنبه است.

وي افزود: بازيكنانمان اردوهاي آماده سازي را پشت سر مي گذارند البته برخي از بوكسورها به علت اينكه دانش آموز هستند و در فصل نقل و انتقالات به سر مي برند مجبورند اردو را ترك كنند كه البته اين مسئله تاثير زيادي به روي اردوي آن ها مي گذارد.

وي تصريح كرد: متاسفانه راهكاري براي حل اين مشكل وجود ندارد و مجبوريم تا صبر كنيم اين بوكسورها پس از امتحان هايشان دوباره به اردو بازگردند.

وي تاكيد داشت: در حال حاضر سياوش اميدي از خوزستان و سه بوكسور از سيستان و بلوچستان از جمع اردونشينان جدا شده اند و در تمرينات حضور ندارند كه اميدوارم با پيوستن آن ها دوباره تركيب كلي حاضر در اردو با جديت به تمرينات خود ادامه دهد.

*داغستان قطب بوكس روسيه است

وي در خصوص اردوي مشترك با داغستاني ها بيان كرد: به احتمال فراوان داغستاني ها براي برگزاري اردوي مشترك تا اواخر اين ماه به كشورمان مي‌آيند داغستان يكي از شهرهاي روسيه است مثل كشتي ايران كه قطب آن در مازندران است. قطب بوكس روسيه نيز در داغستان است و بسياري از بوكسوران قدرتمند روسيه از داغستان و شهرهاي اطراف آن هستند.

وي در خصوص محل اردوي مشترك با بزرگسالان بوكس عنوان كرد: با بوكسوران بزرگسال در يك مكان هستيم و قبلا مسائلي در خصوص برگزاري اردوي مشترك و حضور برخي از بزرگسالان در اردوي جوانان مطرح شده بود كه البته با مخالفت مسئولان رو به رو لغو گرديد.

وي ادامه داد: قرار بود من هم در مسابقات منطقه اي بوكس كه هم اكنون در زاهدان برگزار مي شود حضور پيدا كنم كه البته به  علت عدم تهيه بليط اين موضوع كنسل شد ولي كماكان آقاي نهرودي با حضور در اين مسابقات پديده هاي بوكس را شناسايي ميكند و آن ها را در اختيار ما ميگذارد.

وي تاكيد كرد: بدون شك همه كساني كه در حد و اندازه تيم ملي باشند به اردوي جوانان دعوت مي شوند و با آغوش باز از آن ها استقبال مي‌كنيم.

*مسابقات صرفاً براي آماده سازي است

احدي در خصوص مسابقات درون اردويي بيان كرد: اين مسابقات براي آماده سازي هر چه بيشتري است و طبق برنامه اي كه از قبل براي بالا بردن سطح آمادگي داشتم درون اردو مسابقات و رقابت هايي انجام مي شود كه احتمال دارد در  دو بازي آخر افرادي نيز شكست بخورند كه از اردو خط نمي خورند چرا كه به همه مسائل توجه داريم و شكست در يك مسابقه درون اردويي حكايت از ضعف فني ندارد.

وي در پايان خاطرنشان كرد: بزرگترين دغدغه فكري ما سردرگمي مان در خصوص شرايط سني حضور در مسابقات خارجي است هنوز نمي‌دانيم از چه تاريخ تولدي به بعد حق شركت در مسابقات را دارند./آق
برچسب ها: دغدغه ، مربی ، بوکس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار